/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Stakkel´s KLUMME=2
Fra : uha-da
Vist : 498 gange
100 point
Dato : 19-11-08 23:39

Kommentar
Fra : uha-da

Dato : 19-11-08 23:40

Kommentar
Fra : iah

Dato : 20-11-08 06:00

Hvad er spørgsmålet her mon?

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 20-11-08 07:40

Hvorfor er overskriften Stakkel klumme, det er da Uha-da der er en stakkel.
Du er fuldst?ndig uvidende om hvad der foreg?r i dette forum.
Kommer med 4 stk intet sigende links.
Jeg kan ikke finde dit sp?rgsm?l.
Jeg troede ikke dette forum var for b?rn.

Med venlig hilsen
HUGO-B?RGE

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-11-08 08:29

Det er så ligetil

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 20-11-08 09:57

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-11-08 10:29

Hold nu op med det pjat.
Og god jul

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 100 point
Dato : 20-11-08 11:46

Det er en meget alvorlig sag som ikke har med julen at gøre.

Kommentar
Fra : uha-da

Dato : 22-11-08 19:32

Citat
Det er en meget alvorlig sag som ikke har med julen at gøre.

JA__ikke

Citat
Hvorfor er overskriften Stakkel klumme, det er da Uha-da der er en stakkel.

Og hvad har du ellers_ at ville hjælpe med__klumme
Minder MIG om klumme, men HVAAA.
Stavefejlen_e er for
Citat
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Prøv med bare lav flere af dem, og du får skidtet slettet,
AF KANDU__Teamet, SOM ellers aldrig er herinde.

Citat
Hold nu op med det pjat.
Og god jul

LIGEMÅDE___

Disse skulle hentes samlet og udpakkes, IKKE enkeltvis...
MEN bevares, KUN et par klip fra ICE_AGE + klumme´s fremtid

Citat
http://rapidshare.com/files/165427700/UP_S_____.rar
http://rapidshare.com/files/165427335/UP_S_______1_.rar
http://rapidshare.com/files/165427622/UP_S_______2_.rar

Kommentar
Fra : uha-da

Dato : 22-11-08 19:33

Citat
Hvad er spørgsmålet her mon?

NO_thing__IGEN

Kommentar
Fra : iah

Dato : 22-11-08 19:56

Det her ligner i mistænkelig grad noget af én der huserede her for nogen tid siden...

dr. dem eller noget i den retning - noget forfærdeligt vrøvl og tåbeligt sludder

Kommentar
Fra : uha-da

Dato : 23-11-08 03:48

Citat
Det her ligner i mistænkelig grad noget af én der huserede her for nogen tid siden...
dr. dem eller noget i den retning - noget forfærdeligt vrøvl og tåbeligt sludder

OG hvor hører du henne i den / _______FRA/ til - TALE
Har jeg på ingen MÅDE___________ pist____________ JER.
Og tror i jeg vil___??? tænk / igen.
-----------------------------------------------------------------
men klumme bad selv om at få sendt en virus:
Læs hans INDLÆG og ikke DØM andre_
Jeg sendte ham et par stykker/ MEN han GLEMTE at TAKKE for det...

Andre_ kommer ikke mig ved__mere
MEN_______ takker for de par samtaler, jeg trods ALT
har haft med flere herfra.
Dyre eller_ BARE mangel på adresse`r
Men JEG kan IKKE komme på et Postkort/ stempel__hedder JO IKKE klumme, der kan ALT

Godkendelse af svar
Fra : uha-da

Dato : 23-11-08 03:51

Tak for svaret Teil.
I Mangel af andre´s tiltale/ r
Ha det godt__??