/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
The insanity test....lidt fredags-sjov
Fra : Uffe29
Vist : 488 gange
10 point
Dato : 21-03-03 17:26

Lidt fredags-sjov........10 point til den første som kan opfylde punkt 1&2

1) Tænde for højtalleren og gå ind på http://www.knplogic.co.uk/are_u_mad.html
2) Stirre på biledet i 60 sekunder uden at grine

Accepteret svar
Fra : Bofh

Modtaget 20 point
Dato : 21-03-03 17:33

Jeg grinte ikke, for jeg har set den før :)

/Thomas

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 21-03-03 18:20

øv øv kunne ik lade vær...

så keder man sog når man laver sådan noget..!

Solgaard

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-03-03 18:24

ok - der røg mine 10 point.
Jeg var ellers lige ved at klare den.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-03-03 18:29

Solgaard > skulle du ikke lave diskette, i stedt for at gafle point.
Emesen.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 21-03-03 18:40

jo jo..
er også ved det men skulle da lige se hvad der skete
Solgaard

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 21-03-03 18:42

Det er lige før manskulle lave et tip med denne http://web14.compaq.com/falco/detail.asp?FAQnum=FAQ2859

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 21-03-03 18:45

ja

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-03-03 18:48

Tak for en god henvisning - jeg har ledt efter den der anykey.
Emesen.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-03-03 19:27

hold da kæft hvor er den morsom...griner stadig!! :-0

Mango

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 21-03-03 19:32

Hey,
Jeg ledte faktisk efter en syngende tis.M.... som er hylende morsom, finder den ikke lige, men tjek denne

http://groups.msn.com/HUMORSEX/nr2erotiskaanimationer.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=35

Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-03-03 19:50

Du kan måske finde "den syngende tissemand" på www.Demospasser.dk eller www.denhvideklat.dk

Det var altså liige til laurenzio

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 21-03-03 19:58

LOOOL!

Jeg troede det var let men jeg blev klogere

I starten går det fint, men.... han/hun/STEMMEN bliver bare ved....

Førstepladsen går i hvert fald IKKE til mig

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 21-03-03 20:02

Hehe....nu har jeg fundet ud af hvorforde kvinderhar hovedpine så tit http://groups.msn.com/HUMORSEX/nr2erotiskaanimationer.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=38

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 21-03-03 21:19

hmmm. kunne ikke grine fordi jeg har ondt i halsen, men nu ved jeg hvorfor formel 1 kørere har microfon, sådan lyder det når pitten kalder en af kørene og spørger sfter hvordan det går derude, også begynder køreren..biippbaaaabbddaaappaaabiiiidii i en uendelighed...

huuiiii se en kakaofugl--------------------------------->

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 21-03-03 21:22

larenzio>>det skulle vel aldrig være denne du leder efter :http://mediapickle.com/dearpenis.htm

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-03-03 23:55

yeps..så har jeg fundet den syngende tissemand

www.denhvideklat.dk og så går du ind under film...så er den der larenzio!!
Mango

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 22-03-03 09:15

og her er så en gratis kopholder...

http://chrisstorer.com/cupholder.htm

Håber den kan bruges..

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-03-03 11:03

for katten da Solgaard...sidder her og er ved at dø af grin over din kopholder...tænkte hvad katten sker der nu??
Mango

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-03-03 11:33

Den er rigtig sjov: sort skærmbillede hvor der står " Free Cup Holder "
og ikke andet hos mig.
Emesen.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 22-03-03 11:39

Jeg har faktisk selv lavet en kop-holder for 3-4 år siden i visual basic......Den er skidesjov (ikke min men ideen)

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 22-03-03 11:58

Yes Mango, det var lige netop dèn jeg ledte efter - tak for hjælpen.

Laurenzio

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 22-03-03 12:12

hmm...jeg kan ikke finde den.....nogen som smider et direkte link

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 22-03-03 18:06

Uffe29>
Gå ind på Mango`s link klik (somsagt)på film og bladre ned på siden. Den hedder "den syngen tissemand" det er en zip fil som skal downloades og den fylder 1.403 kb.

Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 22-03-03 18:30

emesen:

kommer der ikke en menu frem hvor der står "clik here to recieve a free cup holder" ....? og så kører det cd-rom drev ud..? medmindre du altså har et drev uden skuffe..

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-03-03 18:33

jeg ser kun sort skærm med " Free Cup Holder " i grøn.
Emesen.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 24-03-03 22:13

så lige en enkelt mere... ikke vildt sjov men alligevel "sjovt" at prøve..!

det er ingen joke bare tæl..

http://www.freewebs.com/eyetest/

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-03-03 22:18

Denne skal også med:
tissemandssangen www.rbp.dk/penis

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-03-03 22:19

Jeg havde prøvet den med f'erne før, og fik 3......damm jeg var chokeret

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-03-03 22:20

shit hvor underligt*GG*
mango

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-03-03 22:22

Den der cup-holder er ikke så god til engangs bægre.
Det siger skvusch hvergang jeg genstarter maskinen.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 24-03-03 22:23

Nu lukker jeg....så må i betale for at se
Men på den anden side så har jeg under 500 point at give af.....så det kan i vel godt unde mig

Håber dette bliver en tilbagevendende fredags-sjpov

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-03-03 22:26

*LOL* emesen....

Lige før jeg tog til sverige spildte konen et helt krus kaffe ned i min bærbare.....jeg "tror" nok hun kunne mærke på mig at jeg var sur. Men 1 døgn på radiatoren løste heldigvis problemet

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 24-03-03 22:34

nåh har du fået den frem emesen..?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-03-03 20:13

Næ - men jeg kan huske at have set det på et billede.
Det kostede kun et point, som går til Uffe 29.
Emesen.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 25-03-03 20:57

*LOL*