/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Simlock på CallMe tlf
Fra : twitt
Vist : 737 gange
100 point
Dato : 19-11-08 10:11

hej

Jeg overvejer at købe en Sony Ericsson telefon hos CallMe. De siger selvfølgelig at telefonen er simlocked i 6 mdr., men er der nogen der har erfaring med, om de også rent faktisk er simlocked ?

Har et par gange købt telefoner hos Telia, hvor de også havde oplyst, at de var simlocked, uden at der dog var problemer med, at bruge simkort fra et andet selskab.

Vil derfor høre, om der er nogen der har erfaring med, om det samme gør sig gældende for CallMe.

Mvh
Twitt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-11-08 10:14

Køb den og prøv....

Køber du den online har du jo under alle omstændigheder 14 dages fortrydelsesret....

Accepteret svar
Fra : D9N

Modtaget 100 point
Dato : 19-11-08 12:49

jeg har ikke set en simlåst telefon fra Debitel/Call me det sidste år ...

så hvis de skulle være begyndt at låse dem så det sket inden for den sidste uge...

vh
D9N

Godkendelse af svar
Fra : twitt

Dato : 19-11-08 14:07

Tak for svaret D9N.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 19-11-08 14:49

det var så lidt *S*