/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Køb af Mobiltelefon
Fra : bjarnebr
Vist : 498 gange
200 point
Dato : 19-11-08 00:14

Jeg leder efter en håndværkermobil der også indeholder en god kalenderfunktion, som kan synkroniseres med min bærbare PC, jeg har installeret Windows Vista Buissnes og Office 2007, jeg har prøvet den nye Zonin, den kan ikke synkronisere og kalenderen kan kun indeholde 50 aftaler, så har jeg prøvet en Samsung der ikke kunne bruges sammen med vista, derefter fik jeg en Samsung B2700 den kan ikke synkronisere aftaler der skal gentages hver uge eller måned og så kan kalenderen kun indeholde 100 aftaler.
ER DER NOGEN DER KAN FORESLÅ EN TELEFON DER OPFYLDER MINE ØNSKER?

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 19-11-08 00:15

Jeg glemte at skrive at alle andre funktioner er lige meget, da jeg ikke bruger dem, men det gør ikke noget at de er der.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 210 point
Dato : 19-11-08 01:03

Min SonyEricsson Z550i er en robust telefon, ikke markedsført som håndværker model, men helt igennem robust, jeg ved ikke hvor mange aftaler der kan være i kalenderen, men jeg er stødt på nogen loft endnu i de to år jeg har haft den, den har også vækkeur og en engangs alarm som skal stilles hver gang den benyttes, der mange flere muligheder end dem du nævner: http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/z550i?cc=dk&lc=da
jeg købte her: http://www.goblue.dk/product.asp?product=1448
vedrørende synkronisering, så prøv at læse mit tip: http://www.kandu.dk/Tip18188.aspx nemt godt og gratis

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 19-11-08 08:44

Prøv med en Windows Mobile, den kan alle de funktioner som beskriver. den sync'er samtlige aftale ud i fremtiden. Dog er det heller ikke nogen desideret håndværkermobilos.
Når du først har vænnet dig til Windows Mobile, så får du dig aldrig en Nokia/Ericsson igen.
Der er flere fabrikanter af WM - bedst kendt er nok HTC
Selv benytter jeg en HTC P3470 med GPS.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 19-11-08 09:15

Sony Ericsson C702

Det er en håndværkertelefon med de funktioner du efterlyser, + en del ekstra, såsom Cybershot kamera og indbygget GPS

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-11-08 09:17

En kraftig lædertaske ville måske kunne beskytte den, der fås mindre modeller til kameraer.

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 23-11-08 10:01

Tak for svaret o.v.n..
Undskyld at jeg har været så længe om at acceptere din besvarelse.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-11-08 10:35

Selv tak, jeg tror du bliver glad for Z550i den holder til meget, selv om den ikke markedsføres som en håndværker model