/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
At gemme trådløse netværk
Fra : Desmersnaps
Vist : 514 gange
100 point
Dato : 18-11-08 22:50

Hej alle
Vista gemmer automatisk netværk og koder, når man een gang har logget på et trådløst netværk, og logger automatisk på når man er i nærheden af et af disse netværk. Men hvordan gemmer man disse data, når man skal geninstallere Vista? Altså fx på en anden partition/disk?

Mvh Kasper

Accepteret svar
Fra : peque

Modtaget 100 point
Dato : 19-11-08 09:35

Det kommer vel helt an på hvilket netkort det konkret er.
MEN jeg tror netop det er en sikkerhed - så det ikke kan hives ud af Vista - og knaldes over i en anden maskine - Fordi hos så kan vi alle få adgang til nogwet vi ikke skulle kunne !

Dog hvis man bruger netkortets software - kan denne mulighed være der - men tror ikek det er muligt med Vista!

Kommentar
Fra : Desmersnaps

Dato : 19-11-08 15:58

Ja, ok. Sikkerhed. Men jeg har jo allerede indtastet dem een gang, så jeg kender dem vel. Så det skulle simpelthen være hvis nogen "bryder ind" på computeren og stjæler dem? Det er super irriterende at man skal til at indtaste dem igen hver gang man skal logge på et netværk, når man nu engang har fået adgang til dem....

Kommentar
Fra : peque

Dato : 20-11-08 07:23

Tja - Man kan jo godt gemme dem således at den husker det fra gang til gang - men det var ikke det jeg forstod af spørgsmålet ????
Men Skal du have geninstalleret din Vista- skal du indtaste koden 1.gang og så er det det

Godkendelse af svar
Fra : Desmersnaps

Dato : 17-01-09 14:24

Tak for svaret peque.