/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke åbne filen
Fra : 20Kroner
Vist : 416 gange
100 point
Dato : 18-11-08 12:30

Jeg har modtaget en invitation påen vedhæfte fil, men jeg kan ikke åbne filen. Når jeg forsøger kommer flg. meddelelese: Denne fil har ikke en tilknytning til et program der kan udføre denne handling. Opret en tilknytning i mappeindstillinger i kontrolpanel.
Jeg kan se, at der om filen står: Microsoft PowerPoint-diasshow.

Mon nogen kan hjælpe mig med at åbne filen?

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-11-08 12:32

Du skal bruge PowerPoint for at åbne programmet. Det er et diasshow. Programmet ligger i Officepakken.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 18-11-08 12:38

Hent PowerPoint wiever gratis: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=048dc840-14e1-467d-8dca-19d2a8fd7485 du behøver ikke nogen Office pakke for at vise powerpoint filer, men både Miscrosoft og OpenOffice kan godt åbne og vise filen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-11-08 12:41

Og så lige et tip, gem filen på computeren i stedet for at køre den direkte fra den vedhæftede fil

Godkendelse af svar
Fra : 20Kroner

Dato : 18-11-08 12:58

Tak for svaret o.v.n..

Det lyder nemt og ligetil...jeg prøver

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-11-08 13:01

Selv tak, det er nemt og ligetil, hent og installer wieveren og åben din fil med den, hvis der er problemer så vælg første gang at højre klikke og Åben med, vælg der din nye powerpoint wiever