/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Lås billedestørrelse
Fra : MonieJacobsen
Vist : 415 gange
100 point
Dato : 18-11-08 10:01

Er der nogen her der ved hvordan man låser et logo.gif billede, således at der ikke kan ændres på størrelsen mere. Jeg benytter PaintShopPro.

Med venlig hilsen
Monie

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-11-08 12:13

hvad mener du egentlig - er det pga det arbejde du lige er ved at lave eller fordi andre ikke skal kunne forandre ?

Kommentar
Fra : MonieJacobsen

Dato : 18-11-08 12:18

Nej det er midt logo billedet, der er placeret nederst i min E-mail.
Og som det er nu, når jeg får besvaret en E-mail er logo billedet blevet mange gange større og det ser ikke godt ud

Med venlig hilsen
Monie

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-11-08 13:05

det lyder godt nok besynderligt og det har jeg aldrig været ude for må jeg indrømme. Hvilket mail program benytter du - for det må være der problemet ligger ?

Jeg har selv logo på en del e-mails og disse forandrer sig overhovedet ikke - har lige afprøvet med lidt frem og tilbage forsendelser.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-11-08 13:26

oven i spørgsmål om mailprogram - hvilket format har dit logo ?

Kommentar
Fra : MonieJacobsen

Dato : 18-11-08 16:48

Logo format gif
Benytter:
Incredimail Email
www.IncrediMail.com

Med venlig hilsen
Monie

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-11-08 17:23

kan du komme til at sende - til dig selv - udenom incredimail - for eks i outlook express og se om modtagelsen så også gør billedet større der ?

uvilkårligt kan jeg ikke lige se andet end at mailprogrammet driller - hmmmm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-11-08 18:31

lige et ps - prøv at afinstallere incredimail og se om det samme sker - det kan jo altid installeres igen

Annuller spørgsmålet
Fra : MonieJacobsen

Dato : 04-01-09 10:45

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål