/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Brainstorming julefrokost
Fra : kylco
Vist : 1147 gange
300 point
Dato : 18-11-08 09:27

Branistorming til sjov ting til før herre-julefrokost.

Kom med ideer til, hvad vi kan lave inden vi sætter os til bordet. Det må max. koste 100 kr pr. person, men også billige forslag er velkommen. Vi er i Køge området, men kører evt. gerne til Kbh. Det er en lørdag eftermiddag fra kl. 15-16. Forslag til noget der kan laves hjemme er også velkommen. Vi har tidligere lavet frisbeegolf, vinterbadning, div. computerspil. Da alle har prøvet de mest alm. ting som gookart, dart, Nintendo Wii m.v. Må der gerne være lidt nytænkning a' la frisbeegolf.

P.F.T.

Kylco

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-11-08 09:39

100 kr. pr. person?
Så kan i tage toget til København og hjem igen, så er pengene brugt

Kommentar
Fra : lillegubbi

Dato : 18-11-08 10:03

Vi har brugt pakkelegen meget. hvor hver gæst har en pakke med og så slås der med terning.

Men jeg har også tit fundet inspiration på følgende sider:

www.sjovide.dk
www.voksenforsjov.dk

Der er også gode ideer til fødselsdagene og grilfetserne til sommer.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-11-08 10:06

Kender I det skotske kampspil, hvor man skal kaste en træstamme op i luften?
Og den skal så lande på den modsatte ende...

Jeg er sikker på jeres lokale træ firma har en passende træstamme I må låne,
ellers kan de hurtigt save en af til jer i en passende længde...

Det var Køge der mindede mig om Junker, som jeg engang har hjulpet med stabilitetsproblemer.
Og denne Juleleg må da være ny for jer...

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 18-11-08 14:54

Bowling

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-11-08 17:26

Evt. en modificeret form for pakkeleg....

Hanne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-11-08 15:33

Citat
Evt. en modificeret form for pakkeleg
helt klart - alle skal give hinanden kr. 100 - det kalder jeg modificeret

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 300 point
Dato : 19-11-08 16:00

Jeg syntes i skulle tage et minikursus i - mavedans -

http://www.mavedans.info/danmarks_mavedanserskole_velkommen.htm

Det har i garanteret ikke prøvet før- og jeg kan lige se hvor øøøøndigt det kunne tage sig ud

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 19-11-08 16:16

Hej hvad med at besøge Køges nye EventCenter

Her er alle de oplevelser man kan forestille sig + lidt mere

Prøv lige at se hjemmesiden

Ja det er lidt dyrere end jeres budget - til gengæld, tror jeg, en mega sjov start på jeres julefrokost

http://www.rock-bottom.dk/EC-Forside.html

God jul

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-11-08 16:53

Pakkespillet består af "små" sjove og skøre pakker, så der er mange mange pakker at slås om.

Kun arrangørerne kender indholdet he he...

Lav evt. en snydepakke eller to (alt efter, hvormange, I er) - put bagekartofler i en æske, og pak den flot ind, med bånd og sager. Så skal du bare se....

Når alle har pakket ud, starter kampen forfra.

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 19-11-08 23:56

Skal det være en polterabend eller en julefrokost? Ja, undskyld, jeg blander mig, men vi er nogle, der er så gamle, at julefrokosterne knap nok var opfundet i vores ungdom. Da jeg var 25 blev man budt ind på chefens kontor d. 23. december kl. ca. 15.00 til et glas sherry. Så fik man fri kl. 16.00, dvs. et par timer før det normale. Alle disse events, man stopfodrer sig selv og andre med....er det virkelig sjovt? Eller er det tidsspilde. En ung mand, jeg kender (familiefar) skal til 5 eller 6 julefrokoster i år. Hvad skal man dog snakke om med alle de fulde mennesker? Ja, undskyld et surt spørgsmål fra en ældre herre. Hvorfor ikke holde kortaften i stedet, bruge aftenen til at lære at spille whist eller skat eller l'hombre; så kan I det, og så kan I holde kortaften året rundt. Det er da sjovt og uden alkohol.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 20-11-08 07:35

I skal slå katten af tønden!

Godkendelse af svar
Fra : kylco

Dato : 10-12-08 16:10

Tak for svaret Nordsted1.

Det blev godt nok ikke mavedans i denne omgang, men måske i næste. Det var et godt bud.

Der kommer en hjem på adr. med ølsmagning.