/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Din sidste session gik ned
Fra : larshau
Vist : 626 gange
100 point
Dato : 17-11-08 22:36

Hver gang jeg åbner Windows Internet Explorer 7 åbnes der en ny fane med teksten:
Din sidste session gik ned. Tjek og åbn venligst disse adresser
Hvorledes kan man blive fri for disse påmindelser?

Kommentar
Fra : Peterfilstrup

Dato : 17-11-08 22:40

Hej larshau.
Du kan prøve at rulle tilbage til IE Explorer 6.0 og lade maskinen opdatere igen, jeg tror det er en fejl i installationen, så det er værd at prøve. Jeg har ingen problemer med IE 7.0 har bnrugt den lige siden den kom via Windows Update.
Peterfilstrup

Kommentar
Fra : larshau

Dato : 17-11-08 23:12

Explorer 7 følger automatisk med Vista-installationen. Så jeg tror ikke, at man kan kan gå tilbage til udgave 6. Der må derfor være en anden løsning til Vista.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-11-08 01:38

Du skriver ikke om browseren gik ned eller det er en fejl ? Måske er løsningen så enkelt at du bare skal lukke Internet Explorer inden du slukker computeren?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 18-11-08 08:38

Du kunne jo gå over til at bruge pro-versionen

http://www.ie7pro.com/

Det sker som regel ved at du lukker din browser med MANGE faneblade åben....

Da visse sider opdaterer automatisk, lukker du måske lige i det øjeblik hvor en af siderne er igang med opdatering - dermed lukker du en ikke afsluttet handling.

IE7 husker dette til næste gang du åbner og spørger derfor om du vil åbne alle disse faneblade så du ikke er gået glip af noget

Godkendelse af svar
Fra : larshau

Dato : 18-11-08 23:16

Tak for svaret refi.
Jeg har nu installeret pro-versionen og glæder mig til at afprøve de forskellige forbedringer, der ligger i dette ekstra-program.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-11-08 08:45

Selv tak...