/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Større skriftlig opgave
Fra : Nick10
Vist : 487 gange
50 point
Dato : 17-11-08 18:42

Jeg går i 3.g og skal til at skrive min større skriftlige opgave.
Jeg har valgt fagende Dansk og Matematik som mine hovedfag og som emne har jeg valgt kryptering med udgangspunkt i bogen Da Vinci mysteriet og Fibonaccis tal

Jeg ville høre om der var nogle der havde ideer til en sammenkobling af disse to fag om emnet da jeg selv er på næsten bar bund ;( ?

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 17-11-08 18:48

Hej Nick10.

Hvis du er på hel bar bund, vil jeg råde dig til at finde et andet emne.

Hvorfor har du valgt det?

Kommentar
Fra : Nick10

Dato : 17-11-08 18:50

fordi det er noget der interessere mig, og så har jeg snakket med mine vejlederen om en sammenkobling og de siger det kan blive en god opgave, men ville bare høre nogle forslag så jeg selv kunne komme rigtig i gang.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-11-08 18:51

>da jeg selv er på næsten bar bund...

Og hvorfor valgte du så dette speciale?
Du tror da vel ikke at vi her i kandu kan lave din hovedopgave for dig??

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 17-11-08 18:55

Hvis det er kryptering, der interesserer dig, ville jeg i stedet undersøge brugen af kryptering under Anden Verdenskrig og hvordan man forsøgte at bryde koderne

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 17-11-08 18:59
Annuller spørgsmålet
Fra : Nick10

Dato : 17-11-08 19:01

a