/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Velkommen til A N S.
Fra : vedikkealt
Vist : 601 gange
20 point
Dato : 16-11-08 14:47

Så fik jeg rettet den "fejl"...

Da jeg startede på Kandu fandt jeg ANS ret træls ... husker det som at han / hun altid var først i ens spørgsmål med noget ubrugeligt vås.

Så derfor røg ANS lige på Blacklist hos mig.

Nu har jeg så er erfaret ... at enten er ANS "blevet klogere"... eller også ... tjjaaa ved det ikke...

Så endnu engang ANS...

Velkomme til....

Hilsen vedikkealt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-11-08 15:36

Ja vi er jo tæt på jul

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 16-11-08 16:40

Ja Sunowich

Og så har det gode hjertet det jo med at løbe af med en...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-11-08 16:44

Blacklistning fortæller mere om dem der blacklister end dem der bliver blacklistet.

Iøvrigt som jeg kender ans her på kandu er hun bedøvende ligeglad med dig og din blacklistning.

Citat
hun altid var først i ens spørgsmål med noget ubrugeligt vås.
netop det her fortæller utroligt meget om dig vedikkealt. Du har sikkert spurgt om noget forfædeligt vås

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-11-08 17:46

vedikkealt

Du skriver selv i din profil

Citat
Ellers har jeg Xét de grupper af, som jeg interesserer mig mest for, og har valgt at modtage mail fra disse grupper ved nyoprettelse af indlæg, og hertil indkomne kommentarer.

Økonomi var så en af de ting, du ikke interesserede dig for

Citat
eller også ... tjjaaa ved det ikke...

Det er sikkert svaret

bentjuul

Jeg husker stadig dit blacklistelogo (ja jeg har set at et par brugere stadig bruger det), men det var nu sjovere, da det var nyt

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-11-08 18:00

ja ans - vi fik da lavet et par gode jokes dengang

Kommentar
Fra : klumme2

Dato : 16-11-08 18:24

Blackliste er nogen visse bruger når de er "bange" for svaret

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 16-11-08 18:43

# bentjuul

Citat
Blacklistning fortæller mere om dem der blacklister end dem der bliver blacklistet.

Iøvrigt som jeg kender ans her på kandu er hun bedøvende ligeglad med dig og din blacklistning.

Begge dele er da muligt....

Citat
Du har sikkert spurgt om noget forfædeligt vås

Ikke utænkeligt...

# ans

I straten havde jeg udvalgt fra flere grupper...og i dag er der kun Psykologi jeg modtager nye indlæg fra ... kan ikke nå mere.

Og hvorfor lige at de 4 flueben var fjernet i økonomi... ud over jeg selv må have gjort det har jeg ingen brugbar forklaring...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-11-08 17:54

Citat
og i dag er der kun Psykologi jeg modtager nye indlæg fra ... kan ikke nå mere.

Du har også rigeligt i at styre dine åbne spørgsmål

http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=257306

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-11-08 18:01

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 17-11-08 18:45

# ans

Ærligt synes jeg det er pisse svært at lukke et spørgsmål...ofte er der flere der har ramt rigtig godt...været sjove ... eller hvad ved jeg...og HVEM skal så have ens point...

Så når det kommer over mig tager jeg en lukke spørgsmål tur....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-11-08 20:19

Hvis du annullerer dette spørgsmål http://www.kandu.dk/Spg126357.aspx , så får du dine point retur, som ledige point.

Hvorfor får du så de point retur ???? .... det gør du, da det kun er dig selv, der har kommenteret det

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 20 point
Dato : 17-11-08 20:23

Dette spørgsmål http://www.kandu.dk/Spg119230.aspx annullerede kandu for dig, så der missede du dine ledige point ... ingen havde svaret

Tror du ikke, at du nogle gange har for mange bolde i luften på samme tid

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 19-11-08 06:35

Tak for svaret ans.

Jooo det er da muligt der en snert af sandhed i at jeg har lidt rigeligt bolde i luften...

Men jeg "lider af" at være et engageret menneske der udover mit daglige arbejde også er bisidder og alternativ behandler.

Så hvis jeg har gang i en kompliceret sag er det altså ikke lige det første jeg tænker på at gå ind og lukke mine spørgsmål her på Kandu.

Endnu engang velkommen tilbage...

Hilsen vedikkealt