/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Kradser krisen ?
Fra : ans
Vist : 711 gange
22 point
Dato : 16-11-08 12:20

Det er bare en test, da jeg ikke kan svare i dette spørgsmål

http://www.kandu.dk/spg128711.aspx

Kradser krisen ?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 32 point
Dato : 16-11-08 12:21

Har vedikkealt bedt dig KRADSE af

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-11-08 12:24

Nemlig , men jeg kan jo ikke hjælpe vedikkealt på anden måde end denne

Der er ingen fejl på kandu, det er muligt at stille spørgsmål i kategorien "økonomi" , man skal bare vide, hvordan det gøres

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-11-08 12:27

Nemlig ikke alle er opmærksom på den yderste højre kolonne emnet er måse et tip værd, prøv

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-11-08 12:31

Citat
Har vedikkealt bedt dig KRADSE af

Hej ans.
Ja det er da sk... irriterende når man nu gerne vil hjælpe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-11-08 12:31

Højre kolonne !!!! nææ det er venstre kolonne hos mig

Skulle jeg skrive et tip, nææ det kan du gøre

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-11-08 12:34

Men det må vedikkealt jo selv om, men det er da ikke så besværligt at skrive et spørgsmål i kategorien "økonomi"

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 16-11-08 12:37

Hans spørgsmål er ikke stillet under Økonomi, men under punktet Andet Penge. -

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-11-08 12:44

Det tror jeg er gået op for vedikkealt, men forklar ham hvorfor

Nu bliver jeg i tvivl, kan vedikkealt slet ikke se seneste 25 ???? eller er det spørgsmålet om at "spørgsmålet" kommer i den rigtige kategori ?????

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-11-08 12:46

Citat
Højre kolonne !!!! nææ det er venstre kolonne hos mig
TopX er altså til højre på min skærm men du har ret i at hovedkategorien Penge er til venstre

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-11-08 13:32

kradser ikke

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-11-08 13:39

o.v.n.

Ja TopX er til højre, men godt at vedikkealt i denne omgang fik rettet fejl 40

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 16-11-08 13:49

Tak for svaret o.v.n.

Det var nu godt at vedikkealt fik hjælp til fejl 40

Nu skulle du gerne i skrivende stund ende på 111222

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-11-08 13:56

Tak, sikke en masse tal ja mange er ikke opmærksom efter at have redigeret i Abonnementer, på at nogle ting forsvinder fra top 25

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 16-11-08 14:20

Og nu har jeg så fået grinet af...

Faktisk har jeg tænkt på flere gange at ans skulle slettes fra min Blackliste...for jeg ser jo i mange spørgsmål at ans ... "slet ikke er så dum" ... som jeg tydeligvis i første omgang fik indtrykket af.

Jeg har bare ikke sat mig ind i HVORDAN jeg sletter fra Blacklisten...

Måske kunne jeg stille spørgsmålet her på Kandu...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-11-08 14:33

vedikkealt

Du redigerer bare i din profil ... blackliste, der retter du "fejlen" ved at klikke på det røde kryds, hvis det er en fejl

Så sparer du de point

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-11-08 14:47

Flot vedikkealt, så må jeg jo se, hvor længe det holder

Kommentar
Fra : vedikkealt