/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Vejrkortarkiv
Fra : mrhtx
Vist : 496 gange
50 point
Dato : 16-11-08 11:59

Hej!
Sidder lige med en opgave, og mangler derfor et vejrkort fra i torsdags. d. 13/11. Gerne om morgenen. Men kan ikke rigtigt finde nogle sider på nette hvor det findes. Det er over Europa, eller specifikt danmark. Håber nogen kender en side. Har prøvet at google det, men desværre uden held.

Fortsat god søndag.

Kim

Accepteret svar
Fra : hardy

Modtaget 35 point
Dato : 16-11-08 12:04

hej
kan du bruge denne link
www.dmi.dk/dmi/index/danmark/vejrkort.htm
mvh hardy

Kommentar
Fra : mrhtx

Dato : 16-11-08 12:09

Yes, men derinde kan jeg ikke rigtigt finde nogen fra i torsdags?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-11-08 12:10
Kommentar
Fra : mrhtx

Dato : 16-11-08 12:13

hmm, de er allesammen opdateret til idag, det kan da ikke passe de ikke ligger gemt på en side et sted?

Godkendelse af svar
Fra : mrhtx

Dato : 16-11-08 12:20

Tak for svaret hardy.

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 16-11-08 12:33

hej igen
er glad for at kunne hjælpe
mvh hardy

Kommentar
Fra : Nickoe