/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Ideer ønskes
Fra : zuri
Vist : 529 gange
50 point
Dato : 15-11-08 20:04

Ideer til at tjene 15 - 20.000 kr. indenfor et ½ år ønskes (ikke lån)

Kommentar
Fra : ram10

Dato : 15-11-08 20:39

-paperboy

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-11-08 20:40

køb billige aktier

Kommentar
Fra : prio

Dato : 15-11-08 21:22

Tag et arbejde

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 15-11-08 21:34

Din alder?

Der er så vidt jeg ved altid brug for nogen til at gå med aviser, flytte flasker i Netto osv.

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 15-11-08 22:09

Istedgade, banker, Lotto hvis du er heldig, osv

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 15-11-08 23:03

siden du spørger herinde om den slags , kan det da kun være fordi du er utrolig doven anlagt
næsten alle kan da nemt tjæne 15-20000 ekstra hvis de gider , det er jo ret nemt at finde ekstra arbejde for tiden
så glem dovenskaben og find et ærligt arbejde , så er de hurtigt tjent hjem

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 15-11-08 23:30

Jeg kunne også bruge nogle hurtige let tjente penge så jeg vil inverstere i 50 juleskrab.
Der er gevinst på hveranden.

http://www.danskespil.dk/

Kommentar
Fra : zuri

Dato : 16-11-08 13:40

Jeg har faktisk et fuldtidsjob, men indenfor mit fag (de fleste husker nok strejken i foråret) er der ikke meget at slå til søren med.
Jeg har søgt avisomdeling, men da jeg er over 18 er interessen for at ansætte mig ikke så høj.
Og jeg skriver heller ikke det skal være let tjente. Jeg vil hellere end gerne arbejde for dem, men mangler ideer, da det er svært at få fritidsjob, når man er over 18 år.
Platte svar frabedes, da jeg seriøs gerne vil arbejde for pengene, men mangler ideer til, hvor man kan henvende sig.

Kommentar
Fra : ram10

Dato : 16-11-08 15:44

Det er ok zuri, først, hvilket tidsrum havde du forestillet dig at du kunne ha et fritidsjob??

Kommentar
Fra : zuri

Dato : 16-11-08 16:36

Jeg er meget flexibelt mht. arbejdstider - specielt fordi jeg har fri nogle enkelte hverdage og hver 2. week-ends men typisk om eftermiddagen. Det afhænger af arbejdets art. Hvis tastearbejde kan det være om aftenen.

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 16-11-08 16:42

så er det bare ud og søge alle steder , som forholdene er for tiden kan du nemt finde noget ,bare du viser at du også gider lave noget rigtigt arbejde , måske ikke det sjoveste , men arbejde er der nok af

Kommentar
Fra : zuri

Dato : 16-11-08 16:48

Jeg er ikke vanskellig eller krævende, men mangler ideer til hvor man kan henvende sig f.eks. servering, tastearbejde, omdeling (har ikke haft held) opvask eller måske noget jeg slet ikke har tænkt på ????????????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 16-11-08 16:54

nu nævner du selv servering , kan du klare et rigtigt tjenerjob mangler de afløsere over hele landet , især i wekenten , men det kræver at du har prøvet det før
ellers er der ret mange byggefirmaer , entrepenøre og fabrikker du nemt kan få et job som arbejdsmand
nok ikke de sjoveste opgaver du bliver sat til med de løse arbejdstider du kan tilbyde , men så kommer der da indtægter ind

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 16-11-08 17:01

Hvis du er en af de strejkene, så skulle jeg mene at der fandtes et vikarbureau indenfor dit fag?
Det bedst betalte er jo der hvor man skal bruge erfaring.
Kig på jobnet.dk der er massere af arbejde!

Kommentar
Fra : zuri

Dato : 16-11-08 17:17

Ja, selvfølgelig kan jeg nemt få vikarjob indenfor mit fag meeeeeen jeg har også brug for nye input.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 16-11-08 17:28

Juleassistence bliver efterlyst mange steder - BR fx
ellers tjek lige www.jobnet.dk ud hvis du ikke allerede har været der.

Kommentar
Fra : ram10

Dato : 16-11-08 17:40

[Ja, selvfølgelig kan jeg nemt få vikarjob indenfor mit fag meeeeeen jeg har også brug for nye input.]
Hej zuri, nu bliver jeg lidt i tvivl, er det penger du har brug for eller er det input??

Kommentar
Fra : ram10

Dato : 16-11-08 17:42

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Ja, selvfølgelig kan jeg nemt få vikarjob indenfor mit fag meeeeeen jeg har også brug for nye input.

jeg kan godt

Kommentar
Fra : zuri

Dato : 16-11-08 17:50

Først og fremmest pengene, (løsningen kan blive vikarjob, hvis andet ikke kan lade sig gøre) Jeg havde bare håbet på nogle ideer til "fritidsjob" som jeg ikke selv har tænkt.

Kommentar
Fra : prio

Dato : 16-11-08 17:59

Hvis du er uddannet social- og sundhedshjælper, er det vel lettest for dig at have ekstra arbejde indenfor den branche? Det er trods alt bedre betalt end avisomdeling og andet ufaglært arbejde, og det er jo altid muligt at få afløser/vikarjobs med dit erhverv på fridage og i friweekends, både dag, aften, nat.

Kommentar
Fra : prio

Dato : 16-11-08 18:03

Når du har skaffet de 15-20000, som du mangler, kan du jo så se dig om efter nye "input".

Kommentar
Fra : zuri

Dato : 16-11-08 18:12

.........men branchen er pt hård pga effektivisering

Kommentar
Fra : ram10

Dato : 16-11-08 18:24

zuri>>> Hvor i landet bor du??

Kommentar
Fra : ram10

Dato : 16-11-08 18:29

-og hvad uddannelse??

Kommentar
Fra : zuri

Dato : 16-11-08 19:13

Jeg tror du ret med hensyn til vikar bureau. Det er nok det mest givtige.
Jeg bor i Syddanmark og er uddannet social-og sundhedshjælper og har en del kompetencer.
Jeg prøver lige at ringe til vikar bureau i morgen, men lader spørgsmålet stå åben i tilfælde af en "guldklump"

Kommentar
Fra : ram10

Dato : 16-11-08 19:41

Jeg tror at det er det rigtige valg zuri, held og lykke med projektet!
Det findes jo mange indfaldsvinkler når man har den uddannelse!...

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 16-11-08 21:30

Timelønnen som vikar er overraskende god - jeg fik dobbelt op i mine ti år som vikar, så i løbet af kort tid vil du nok have nået dit mål.