/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
20.000km eftersyn
Fra : Hvidtiger01
Vist : 944 gange
50 point
Dato : 15-11-08 19:56

Hej..

Min bil skal snart til et 20.000km eftersyn. Syntes ikke, at jeg kan finde noget med priser. Nu ved jeg godt at det kan svinge, men er der nogen der har en ide om hvad eller der kender et link om hvad det ca koster for sådan et eftersyn? Det er en Ford fusion

Mvh
Hvidtiger

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-11-08 20:57
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-11-08 00:01

Det løber hurtigt op i nogle tudser især hvis du vælger et aut.Ford værksted prøv at få et overslag hos Ford og så evt.hos din lokale mek.

Kommentar
Fra : Hvidtiger01

Dato : 16-11-08 09:47

Ja det gør det!.. Men skal man ikke få eftersynet hos et uat.ford værksted pga garantien?

Nu skal den også have den første undervognbehandling og vil have gjort det på samme tid. Jeg har regnet med, at det i alt bliver ca kr.6000 - 7000 for det hele. Er det helt ved siden af?

Accepteret svar
Fra : Schultz

Modtaget 50 point
Dato : 16-11-08 20:00

Du er ikke helt ved siden af med prisen. Garantien er ikke længere afhængig af autorisationen, men du skal alligevel sikre dig at din lokale mekaniker er i stand til at stemple i overensstemmelse med foreskrifterne. Brug lidt ekstra på en Dinitrolbehandling. Dem står Danmarks Teknologiske Institut inde for.

Godkendelse af svar
Fra : Hvidtiger01

Dato : 17-11-08 15:45

Tak for svaret Schultz.