/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
AVG 8.0 kan ikke instaleres
Fra : Fattig
Vist : 577 gange
100 point
Dato : 15-11-08 14:07

Jeg har geninstaleret Win. XP home (DK) på min bærbare computer, og vil nu lægge AVG 8 ind.
Det ser tilsyneladende ud til at kunne lade sig gøre indtil der kommer denne meddelelse:
Steup cannot opdate your Windows XP files, becauce the Language installed on your system is different from the update language.
Hvad kan løse problemet?

PS. Jeg har tidligere kørt andre versioner af AVG på samme computer uden vanskeligheder.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-11-08 14:18

Det lyder mystisk, har du alle opdateringer fra MS?
Den kan brokke sig over at der mangler en opdatering,
men den med sproget har jeg ikkke lige hørt før!

Den seneste AVG kan du finde her:
http://www.filehippo.com/download_avg_antivirus/

mvh klaudi

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-11-08 14:19

Drop AVG og brug Avast i stedet for. Det er gratis.

http://www.pcworld.dk/download/12/1419

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 15-11-08 14:30

avg 8.0 kan sagtens downloades, det er under selve instalationen der kommer problemer.
Denne meddelelse er også forekommet:
You are trying to install avg free on a windows operating system, that unfortunately does not support all functions required for correct operation of the product.
The installation cannot continue.
The supported operating system (Windows 2000 sp 4 + update rollup pack and higher) are listed on our website:
www.avg.com/ww.special-old-os-app

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-11-08 14:31

Citat
Steup cannot opdate your Windows XP files,

Det der har ikke noget med AVG at gøre

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-11-08 14:32

Eller som granner01 skriver, brug Avast, den kan "snakke" dansk,
hent den her:

http://files.avast.com/iavs4pro/setupdan.exe

mvh klaudi

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-11-08 14:37

http://kandu.dk/Spg117634.aspx det kunne jo være fordi du har skiftet sprog på din maskine ?

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 15-11-08 14:42

Jeg tror heller ikke at det har noget med avg at gøre, jeg tror at fejlen ligger i forhold til
xp styreprogrammet der er af ældre dato, og at avg 8.0 ikke godtager det.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 110 point
Dato : 15-11-08 14:47

Du kan downloade en tidlige version af AVGher.

http://www.brothersoft.com/downloads/avg-7.5.html

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 15-11-08 14:50

meritdk
Jeg har ikke skiftet sprog, ved reinstallationen er den også sat til dansk som det foreslås (versionen er XP home (DK)), men som jeg ser det vil avg 8 free ikke acceptere sproget.

Jeg vil se på avast som flere af jer foreslår, men er stadigvæk interesseret i at kunne anvende avg

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-11-08 15:00

Skal man bruge AVG 8 seriøst skal man købe det, den gratis version er for ringe i forhold til Avast.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-11-08 15:06

har du afinstalleret ALT avg ?

det er vigtigt når man afinstallerer at lukke ned for andre vinduer - lukke ikonet der kører ved uret ned og fjerne rester i reg.basen - genstarte og derpå fjerne mappen i stifinder - og at genstarte efer enhver afinstallation - og geninstallation for den sags skyld.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 15-11-08 17:59
Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 16-11-08 11:42

Tak for svaret granner01.
Du med flere foreslår avast, den har jeg hentet ned, men umidelbart synes jeg at der er visse betingelser samt registreringen der gør at jeg vil fortsltte med den kendte AVG.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-11-08 12:22

Takker og bukker, men jeg bruger Avast. Det er rigtigt at i begyndelsen er der lidt arbejde med Avast, men når den først er registreret er der ingen problemer. Jeg mærker intet til den. Men hver sin smag.