/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Ægte PH-lampe??
Fra : LarsLøkken
Vist : 6715 gange
100 point
Dato : 15-11-08 11:58

Jeg har fået en lampe af min faster, og hun siger at det er en PH-Lampe. Jeg vil forsøge at få den solgt, men aner ikke om den virkelig er ægte. Hvordan kan jeg se det? Der er jo så mange der ligner, synes jeg..

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 15-11-08 12:03

Ægte PH-lampe er et vidt begreb. Der er mange muligheder.

Accepteret svar
Fra : Line99

Modtaget 110 point
Dato : 15-11-08 12:08

Prøv at se her - måske kan du finde en lampe mangen til din egen - og måske kan du sælge din lampe her.

http://www.lauritz.com/ItemList/ItemList.aspx?LanguageId=1&DC=1&CPIn=0&ISz=s&PSz=s&PSzG=s&SO=3&ST=0&ArId=s&IgId=41&TTyp=0&TVal=0&FLId=1&FCId=5&FText=&LLan=s&Vat=0

Godkendelse af svar
Fra : LarsLøkken

Dato : 15-11-08 12:19

Tak for svaret Line99.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 15-11-08 14:05

Hvis det er en af PH5 typen, er der en test der næsten aldrig slår fejl:

I en ægte PH5 (typen) kan man aldrig se selve pæren, uanset hvilken vinkel du kigger fra !!!
(men man kan næsten altid se lidt af pæren i en kopi)

MVH

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 15-11-08 16:38

Godt at du kunne bruge det