/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Excel regneark
Fra : kanduvildu
Vist : 786 gange
45 point
Dato : 15-11-08 10:58

Hej

Er der en Excel-haj som kan fortælle mig hvordan man formaterer en overskrift/rækker således at den udskrives øverst på hver side?
F.eks hvis man laver en kassekladde i excel med dato/tekst/konto/beløb stående øverst. Hvordan får man så denne tekst ind øverst på hver side ved udskriften....Jeg ved godt man bare kan skrive det selv på hver side, men nu kan det jo være at man sletter eller indsætter linier i regnearket, så ville det være smart hvis den selv kunne indsætte overskriften så man ikke skulle ta hensyn til dette.

Kommentar
Fra : Josph

Dato : 15-11-08 11:07

Du vil udskrive
Brug vis udskrift
Der finder du en fane sidehoved/sidefod tryk på den
Der laver du din faste tekst til hver side

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 15-11-08 11:07

Det gør du under sideopsætning, under punktet Ark. - Dette gælder for Excel 2000.

Alt efter hvilken version af Excel du har, kan det muligvis være lidt forskelligt.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-11-08 12:40
Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 45 point
Dato : 16-11-08 09:11

Svaret er vel
Sideopsætning-> faneblad Ark-> lidt nede er Udskrifttitler"gentag rækker øverst"
Her skriver du / angiver du de rækker der skal med øverst på hver side.
vh Ben

Godkendelse af svar
Fra : kanduvildu

Dato : 16-11-08 17:39

Tak for svaret Benjamin.Hansen.