/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Den liderlige Sander
Fra : Klumme
Vist : 1108 gange
10 point
Dato : 14-11-08 13:28

Helge Sander, den lille liderlige videnskabsbuk, har taget røven på oppositionen LOOOL Eller har han ganske enkelt taget oppositionen i røven??

http://www.bt.dk/article/20081111/nyheder/81111002/

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 20 point
Dato : 14-11-08 13:32

Skulle han istedet have klappet Birthe Rønn?????

Det er vel spørgsmålet om hvem der præstere den bedste popo

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-11-08 13:34

Når han nu endelig skulle hoppe på oppositionen, tror jeg nu jeg ville have klappet Ida Auken f.eks!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-11-08 13:36

Du er jo pædofil LOOl Jeg er mere til de modne som Antorini, og hun er da et dejligt hug

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-11-08 13:40

Hvad fanden er der så galt med hvad ham Sander gør??

Iøvrigt taler vi kun om hvis popo man skulle klappe. Det kan give mig isninger, at tænke på at skulle underholdes med hende og hendes families udladninger og overbevisninger. Sådan en som Magrethe kan få mig helt op hensides det røde felt!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-11-08 13:41

3773...så må Johanne Schmidt-Nielsen da lige være noget for dig. Hun er sød, når hun tier stille

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 14-11-08 13:41

Jeg kender op til flere socialdemokrater, der kunne trænge til et SPARK i røven.
Det kan være, at det er det den gode Helge lægger an til.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-11-08 13:44

Citat
Skulle han istedet have klappet Birthe Rønn?????

- han havde jo ikke hele dagen, vel!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-11-08 13:45

Ganske kort...Helge skal holde sine små fedtede fingre i bukselommen. Så enkelt er det. Skal han klamgramse er det uden for Christiansborg. Og så synes jeg man skal kigge på hans regnskaber, hvis der er lidt om snakken, at han inviterer tøser fra Christiansborg på frokost i Nyhavn, mens videnskabsministeriets visakort danser lystigt.

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 14-11-08 13:45

Hun ser da søde ud, den små Johanne. Mææææn 24!!! Det er nok lige til den unge side.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-11-08 13:46

Klappe Birthe i røven he he he LOOL Det er der ingen der før

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-11-08 13:47

Næhhh, så bliver man slæbt ud bagved og får rocker-bank!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-11-08 13:47

Citat
Sådan en som Magrethe kan få mig helt op hensides det røde felt!!!
Er det Vestager du mener?? LOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-11-08 13:47

..af Birthe forståes

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-11-08 13:49

Ja også hende, men i særdeleshed Magrethe Auken. Hun er som himmelråbende dum at høre på. Og hun nedgør i sjælden grad alle der er uenige med hende. Nogenlunde lige så slemt som Mimi

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-11-08 13:49

ja ja...det klarer hun alene uha uha...bare tanken om at være alene med hendes stemme Gyyyys

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-11-08 13:51

Nååå hende 4711 LOOL 47 i sko og 11 i handsker. Ja hun er en lille charmetrold

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-11-08 14:03

Hvad er problemet Klumme damen er over 40 så er et klap bagi en frynsegode og ikke sexcikane

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-11-08 14:07

Tjaeee det synspunkt kan man jo som mand anlægge LOOl Men hun er åbenbart uenig, og skulle den komme i retten er jeg alvorlig bange for at det netop er røvens ejerforholds synspunkt der vil være gældende. Det er hendes røv, og ingen piller uden tlladelse...og slet ikke den lille deltidsbøsse Helge Sander LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-11-08 14:09

Prutskåle er skam en meget privat ting LOOOL

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-11-08 14:15

Citat
Prutskåle er skam en meget privat ting LOOOL
øv det må jeg så prøve om jeg kan huske

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-11-08 14:16

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 14-11-08 15:18

Helge Sander
Lars bilag Løkke
Brixtofte
Lurer-Anders der også fik en sexchikane sag på halsen
Thor der ikke kunne finde ud af det med folkeregister og bopælspligt
Klaus Riskær
Alberti

Venstre ved du hvor du har.............................

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-11-08 15:25

Jahhh, lidt ligesom Pjække Thorning og Lyve Willy

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-11-08 15:39

Er der noget om at Folketinget skal afspejle befolkningssammensætningen LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-11-08 15:42

Nazi Morten LOOL som i Tivoli afsang Das Vaterlands vemodige sange (Die Fahne hoch lool)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-11-08 15:43

Hvem var det som var bøssepædofil og ikke kunne holde snitterne for sig selv...det er ikke så længe siden

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-11-08 15:46

Det var en venstre "mand"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-11-08 15:46

Oppenheimer...gård, eller sån noget

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 14-11-08 15:52

Århhhhhh - Klumme.
Du har sikkert (også) et par mørke sider, der ikke tåler dagens lys.
Dit held ville så være, at du ikke er helt så eksponeret som Christiansborggængere.
Og herregud - et lille klap i en indbydende numse er vel ikke noget at hidse sig op over.

Det var vel værre, hvis der ikke var nogle, der gad.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 14-11-08 15:54

Og hvis lyst til et lille venskabeligt dask i en lækker popo er udtryk for liderlighed, så må jeg have min seksualitet til revision.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 14-11-08 16:03

Ja men det mærkværdige er at det så ofte er en venstre mand, ikke en konservativ ikke en DF ikke en fra SF men en venstre mand. Ja der var Flemming Oppfeldt, der var også Borgmesteren fra Greve Rene Milo og Inga Skjærris tidligere borgmester i Ramsø der fik 70 personlige stemmer efter at valghandlingen var afsluttet.

Der findes af en eller anden grund en utrolig lang række af sager der enten drejer sig om svindel eller sex og hvor der står en gæv venstre mand eller kvinde bag. Hvorfor netop dette parti tiltrækker svindlere ved jeg ikke.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-11-08 16:03

Jeg hidser mig sgu da ikke op Brokke...men det gør Cristine Antorini, og når hun gør det, kan jeg da ikke andet end at støtte hende i, at det i og med at røven er monteret på hende er hendes røv, og at hun suverænt bestemmer hvem der skal gramse på den hvornår.

Og nej Brokke jeg har ingen mørke sider, som jeg, hvis jeg havde, i øvrigt ikke kan se hvad det vedkommer Christines HelgeSander-begramsede røv...Jeg kunne hverken nu eller da jeg var yngre drømme om uopfordret at rage en kvinde på røven. Det er i mine øjne 1. uopdragent - 2.klamt - 3.billigt - 4. udtryk for mindreværd og btw ulovligt.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-11-08 16:04

Flemming Oppfeldt...Ja det var det han hed...Tak

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-11-08 16:06

Citat
Der findes af en eller anden grund en utrolig lang række af sager der enten drejer sig om svindel eller sex og hvor der står en gæv venstre mand eller kvinde bag. Hvorfor netop dette parti tiltrækker svindlere ved jeg ikke.

Forklaringen ligger måske i ordet liberal, som de jo kalder sig LOOOL

liberal [-ral] (lat. liberalis, af liber fri) frisindet, fordomsfri;
gavmild;

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-11-08 16:10

Du glemte Anders Fogh, som kom i skammekrogen for kreativ bogføring LOOl En flok forbrydere hele banden

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 27-11-08 21:46

Citat
Skulle han istedet have klappet Birthe Rønn
F.eks. ja hvis han turde. Han får i hvert tilfælde mere for pengene:OD