/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Jeg er dreng, 15 år, og kan ikke
Fra : Shaunchi
Vist : 829 gange
50 point
Dato : 20-03-03 22:38

Hej... Jeg er en dreng på 15 år... Jeg har et lille problem synes jeg selv..... Jeg er dreng, jomfru og 15 år. Så jeg burde jo komme utrolig hurtigt når min kæreste masserede min pik. Hun ligger altid så længe at jeg får ondt dernede, eller til hun ikke kan mere fordi hun er træt i armen eller sådan noget. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor jeg ikke kommer, for når jeg selv gør det kan det overstås på få minutter. Men når hun gør det kan det vare over en halv time uden der sker noget. Jeg elsker hende virkelig meget. Man hører jo ellers at sådanne jomfu pupertets drenge som mig skulle komme nærmest bare man pustede på den. Men jeg er aldrig kommet ved hende, så spørsmålet er om jeg gør noget forkert?
Tænker jeg måske for meget på at komme? Eller er der noget andet der går galt? Kommer jeg måske hurtigere hvis vi er i seng sammen? (ellers må hun da nyde godt af det;)
På forhånd tak.

Accepteret svar
Fra : Dr.Mark

Modtaget 60 point
Dato : 20-03-03 22:56

Jeg tror selv du er på sporet med dine ord: "Tænker jeg måske for meget på at komme?" Ja, det tror jeg du gør. I er nok begge blevet fikseret på det. Gør noget andet, nyd det der føles rart, så "kommer" det helt af sig selv. Mange piger vil være glade for at være sammen med en fyr der ikke kommer med det samme. Det er som regel mere det der er problemet. Og ligesom piger kan have det rart uden orgasme kan drenge også. Specielt når du siger du elsker hende er der da al mulig grund til at glæde sig over det. I kan også prøve andre ting som at bruge lidt mere tid på forspillet, klæde hinanden af, gå i bad sammen, massere hinanden andre steder på kroppen uden at mase med din pik hele tiden.
Dr.Mark

Kommentar
Fra : Skytten12

Dato : 23-03-03 17:25

Prøv at lade hende smøre din pik ind i mandelolie leller lignende, kan købes hos Matas i små flasker og ekspeditienten ved ikke hvad du skal bruge det til.
Så bliver den ekstremt følsom og smørelsen gør også at du skkert ikke får ondt. Bare "klem" på

Kommentar
Fra : Shaunchi

Dato : 23-03-03 20:08

Okay... Jeg har prøvet at lade være med at tænke på det. (i dag) Men det hjalp ikke, efter en halv time stoppede vi. Men det er rigtigt, man kan godt nyde det alligevel. Bare det at man ikke selv gør det, det er sku skønt. Men jeg ved ikke helt med mandelolie, tror ikke hun synes om den slags "hjælpemidler"... Men tak for de gode råd...
-Shaun

Kommentar
Fra : Shaunchi

Dato : 26-03-03 21:42

Hej... Jeg kan stadig ikke. Men nu mister jeg da bare helt min selvtillid. Min kæreste har lige fortalt mig den er lille. Men den er ca. 15 cm, og 4-5 cm bred. (13 omkreds)
Er det virkelig lille? Jeg er jo kun 15... Hvad kan jeg så gøre?

Kommentar
Fra : Dr.Mark

Dato : 26-03-03 21:58

Hey....stop en halv....det er en helt alm størrelse....mange undersøgelser har bevist at 80% af mænd tror deres pik er under gennemsnittet (og det kan jo per definition af gennemsnit ikke være tilfældet vel?). I øvrigt har størrelsen ingen indflydelse på virkningen med mindre vi taler om ultra små peniser på under 4-5 cm, så kan det blive et problem. Det er ikke til at sige bare på alderen om du er udvokset, nogen er det som 15 årige de fleste er det ikke. Hvis du ikke har fuld højde (tommelfingerregel = ca. 8-10 cm højere end din far og onkler) og fuld skægvækst har du nok noget vækst til gode inklusive af din penis. Og hvad kan du selv gøre? Sikkert det de fleste mænd gør alligevel, onanere så hyppigt som muligt og ha' et aktivt sexliv! Så længe du kan opnå fuld erektion og udløsning selv er der ikke noget fysisk i vejen.
Dr.Mark

Kommentar
Fra : Shaunchi

Dato : 27-03-03 17:26

Hej jeg ved godt det her er lidt udover emnet... Men jeg ville ikke til at starte endu et topic. Men spørgsmålet var:

Min kæreste og mig er begge jomfruer! Og nu er det sådan at vi har været sammen i ret lang tid, og derfor gerne vil i seng med hinanden. Vi har "leget" lidt med hinanden før, men ikke samleje.
Eftersom det er hendes første gang ville jeg vide om der er noget jeg kan gøre så det bliver en RIGTIG god oplevelse for hende? Ligemeget hvad. Jeg vil heller også huske det som det smil jeg fik bagefter end det skuffede udtryk, og så at jeg selv har haft det sjovt.

DET SKAL VÆRE SÅ GODT SOM MULIGT FOR HENDE

Kommentar
Fra : Shaunchi

Dato : 27-03-03 22:26

P.s. Jeg er lige kommet her for en time siden. (med min kæreste) :)
Jeg hjalp selv lidt til, og så tog hun over. Jeg vidste slet ikke jeg kunne "sprælle" sådan.

Kommentar
Fra : Skytten12

Dato : 28-03-03 08:33

Tillyke
Men du skulle nu alligevel prøve med mandelolie. Prøv evt. når du gør det selv så skal du da ikke overtale hende til at bruge det.
Du vil komme til at sprælle endnu mere.

Godkendelse af svar
Fra : Shaunchi

Dato : 05-04-03 14:20

Tak for svaret Dr.Mark. Det hjalp da lidt, men jeg kan virkelig ikke uden at jeg selv gør det til sidst... Men det skal hun vel nok blive glad for senere hen;)

Kommentar
Fra : Mikey_Aarhus

Dato : 17-04-03 13:35

det undre mig at der er ingen som skriver at det rent faktisk er gangske normalt at du ikke kan komme når hun spiller den af på dig,(jeg kan heller ikke & jeg er 22 år) .

Nogen er mere følsom,åben osv end andre og sådan er det bare :) .

Ang din Str dernede så synes jeg det er ganske frækt at din kæreste siger den er lille for den er normal str og den kan gøre det den skal gøre så .... .

Held og lykke her fra og husk på at der et INTET galt med dig :) .

mvh

Mikey_Aarhus

Kommentar
Fra : ekki

Dato : 08-08-03 21:01

heh ja jeg er 15 og har kommet sammen med min kæreste i 10 måneder nu vi fik det først gjort i den 7'ende måned
igennem alle de syv måneder har jeg været nedtrykt over at det ikke gik sådan som jeg ville ha det
til og gå istarten var det osse hånden der blev brugt og du skal sq ik være bange fordi du ikke kan komme
det kan jeg sq heller ik det er nok fordi det ikke tænder dig på den "måde" begynd og brug munden for det er
noget der rykker tro mig det kommer bare hang on

ps. det er med at jomfruer kommer hurtigt er noget pis jeg kom først efter en halv time første gang og nu kan jeg komme
på ti minutter his det er det jeg vil HELD OG LYKKE