/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Filosofisk tanke
Fra : yearhouse
Vist : 580 gange
50 point
Dato : 13-11-08 18:01

Hvis det nu kostede f.eks. 10 øre at sende en E-mail...globalt.

Mon ikke det ville give Nigeria-spammere, YOU WON-spammere, Penisforlængerudbydere-spammer, osv osv osv....grå hår og lommesmerter?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 13-11-08 18:07

Haha jo eller måske nej fordi der er jo desværre nogen som hopper på neger brevene og sende dem penge også vil du jo bruge de penge på at på flere penge plus at der ikke vil blive sendt så mange emails når de koster penge også ville neger brevene være endnu mere synlige.

Men jeg er godt nok også træt af alt det fucking spam.

Kommentar
Fra : lunalovegood

Dato : 13-11-08 18:09

Jo, det tror jeg du har fuldstændig ret i...

Derfor er det jo godt at der er en afgift på sms'er.
For ca. 8 år siden kunne sende sms'er gratis via nettet, men det blev der ret hurtigt ændret på.
Jeg kan huske, jeg dengang syntes det var for kapitalistisk af tlf.selskaberne, men nu er det jo egentlig rart. Prøv at tænk, hvis man fik spam-sms'er også.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 13-11-08 18:33

Det ville INTET hjælpe - hvem skulle opkræve

Spammerne ville da i løbet af få timer finde en måde at omgås det på....

Så det ville nok ende med du SELV skulle betale for de spammails DU modtager

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-11-08 18:49

Citat
Haha jo eller måske nej fordi der er jo desværre nogen som hopper på neger brevene og sende dem penge også vil du jo bruge de penge på at på flere penge plus at der ikke vil blive sendt så mange emails når de koster penge også ville neger brevene være endnu mere synlige.

Holy shit...kommer der en oversættelse

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 13-11-08 20:31

Citat
Spammerne ville da i løbet af få timer finde en måde at omgås det på....

Præcist, også derfor vil der være uden virkning.

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 14-11-08 14:14

Tak for svaret refi. Så er det blot at gøre det til VANE at slette mails

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-11-08 14:44

De fleste spam mails bliver udsendt via bot net(almindelige menneskers pc'er som er inficeret af banditterne)
Så du risikerer at du selv kommer til at betale for disse mails vis din pc er inficeret og er med i et bot net.

Kommentar
Fra : Manse9933