/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Højrekliks-menu - nyt word-doc
Fra : Desmersnaps
Vist : 384 gange
150 point
Dato : 13-11-08 16:47

Hej gruppe
Af en eller anden uransagelig årsag er der pludselig ikke længere et punkt i højrekliks-menuen hvor jeg kan oprette et nyt word-dokument. Jeg kan stadig oprette mapper, excel-dokumenter etc. Jeg har ledt i selve word, men kan ikke finde en indstilling for dette. Er der nogen der kan hjælpe?

Mvh Kasper

Kommentar
Fra : Desmersnaps

Dato : 13-11-08 16:49

Og her er iøvrigt tale om Microsoft Word 2003, på Windows Vista .-)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-11-08 16:57

Citat
højrekliks-menuen

HVOR ????

Hvilket program ?????

Kommentar
Fra : Desmersnaps

Dato : 13-11-08 17:01

Vista. Når jeg højreklikker i en mappe, eller på skrivebordet fx.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-11-08 18:21

Viser den slet ikke noget eller er det bare nogen ting der mangler....

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 150 point
Dato : 13-11-08 18:23

TweakUI kan redigere i din højrekliksmenu....

Du har sikkert lavet en fejl under installationen eller du trænger til at få renset reg.

http://tech.xptechsupport.com/using-tweakui-in-windows-vista.html

Kommentar
Fra : Desmersnaps

Dato : 13-11-08 21:15

Den er først forsvundet for et par uger siden. Det er kun word dokumenter der mangler, men sammen med mapper er det det vigtigste for mig...Ok, jeg prøver tweakUI

Godkendelse af svar
Fra : Desmersnaps

Dato : 15-11-08 23:45

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-11-08 23:47

Selv tak....