/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Betalings krav for WOW?
Fra : RAF.DK
Vist : 726 gange
100 point
Dato : 13-11-08 15:24

Davs.

Jeg har gået og overvejet om World of Warcraft var vær at købe, men nu tror jeg alligevel jeg giver det en chance.

Men er der ikke noget med at man skal betale vær måned? og hvis så, hvor meget og skal man blive ved med det?

skal man have den nyeste version, for overhovedet at kunne spille det?

Og hvis det koster penge, hvordan fungerer betalingen så?

Jeg har prøvet at finde et svar til disse spørgsmål, på Blizzard`s hjemme sidde, men har ikke haft heldet med mig.

Accepteret svar
Fra : Dahab

Modtaget 110 point
Dato : 13-11-08 15:37

Hej det koster omkring kr. 100.- hver måned.

Men hvis du betaler årligt eller kvartalsvis er det lidt billigere, du skal som minimum betale en måned og når den måned er brugt lukker din konto. Men når du betaler igen åbnes den og du mister ikke dine data m.m.

Når du logger ind og skal spille vil der nogle gange komme nogle patches som du skal opdaterer, dette betyder at du ikke absolut skal have den sidste version.

Held og lykke med det, det er en tidsrøver

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-11-08 15:49

Du kan godt "nøjes" med at købe Wow, men har du ikke udvidelserne, er der ikke ret mange der har lyst til at spille med dig

Så hvis du virkelig har lyst til spille, bliver du nød til at købe selve spillet og de to udvidelser - den sidste udvidelse er udkommet idag kr. 250,00

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 13-11-08 15:59

Citat
1) Men er der ikke noget med at man skal betale vær måned? og hvis så, hvor meget og skal man blive ved med det?

2)skal man have den nyeste version, for overhovedet at kunne spille det?

3)Og hvis det koster penge, hvordan fungerer betalingen så?

Jeg har prøvet at finde et svar til disse spørgsmål, på Blizzard`s hjemme sidde, men har ikke haft heldet med mig.

Svar:
1) Du skal betale for at kunne spille og det gør du lige så længe du gider at spille.. Vil du vil holde en pause sætter du bare din konto i bero og så betaler man intet..

2) tror ikk du kan købe lich of king som lige er udkommet og kun spille sådan.. Så du skal nok ud og offer på alle 3 som er udgivet.. Spørg evt. en spille forretning altså hvor de sælger dem og høre om de siger det samme som jeg..

3) Betalings form kan være dankort visa, mastercard, game card (som man køber i spille butikker) og mener os electornic visa kort kan bruges..

håber det var svar nok..

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 13-11-08 15:59

den kan os fås til 225 kr online bestilling..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-11-08 16:01

Citat
Så hvis du virkelig har lyst til spille, bliver du nød til at købe selve spillet og de to udvidelser - den sidste udvidelse er udkommet idag kr. 250,00

Ja, jeg skrev forkert, sønnen købte den sidste for kr 225,00 da han bestilte online (gæt selv hva' han laver nu)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-11-08 16:22

Is there a monthly fee to play the game?
Yes. After the end of the free month included with the game, you need a subscription in order to continue playing the game. There are three subscription options: a month-to-month package at $14.99 per month, a three-month plan at $13.99 per month, and a six-month plan at $12.99 per month. The subscription fees for the three-month plan and the six-month plan must be paid in full.

fra deres hjemmeside http://www.worldofwarcraft.com/info/faq/general.html

Endvidere skal du helst være god til engelsk, da de taler engelsk sammen, du kan godt være heldig at finde danskere, men de er få

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-11-08 16:25

Der er 11 milioner der spiller spillet dagligt hvoraf de ca. 5 mil er blevet afhængige endda i en sådan grad at de fravælger almindeligt socialt samværd og nogle også kæresterelationer mm ....Ak oh ve En af grundene er at der sidder en hær og opgraderer så spillet aldrig fåe en ende som andre spil

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-11-08 16:41

Sunowich, jeg giver dig ret..............men der er da heldigvis også nogle store fordele

Spillerne bliver utrolig gode til engelsk, og det er heller ikke dem vi læser om på forsiden af aviserne pga druk/kniv de har rigeligt i deres spil.

Mange spillere mødes også privat - godt nok for at spille - men de snakker da også sammen

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 13-11-08 16:45

Tror bare det handler om vilje til at få det sociale til at fungere med spillet wow da det er tidskrævene men aldrig mere end man tillader selv..

Jeg har mødt rigtig mange nye venner igennem spillet netop fordi man os kommer hinanden ved at arregenrer lan party hvor man selv spiller sammen osv..

Godkendelse af svar
Fra : RAF.DK

Dato : 13-11-08 17:49

Tak for svaret Dahab.