/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
IE
Fra : Persilja
Vist : 375 gange
40 point
Dato : 13-11-08 08:35

Er der nogle der ved, om man kan slette IE på Vista?
Det irritere mig grænseløst.

.. på forhånd tak :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-11-08 09:27

Så bare lad være at bruge det og installer en anden browser....

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 13-11-08 16:45

Hej

jeg er bruger af vista på engelsk (altid engelsk! )

du kan sikkert fjerne det inde fra "Control Panel" --> "Programs and Features" --> oppe til venstre kan vælge "turn windows features on or off"
der skulle det være muligt

ellerskig på denne http://neosmart.net/forums/showthread.php?t=340

// C a i N e

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 13-11-08 18:32

Hvad er det præcist du vil ?

For istedet for at slette ie så kan du installer Opera f.eks og vælge den som standard browser i START -> STANDARDPROGRAMMER.

Så når et program beder windods om at gå til en hjemmeside så skulle den gerne bruge Opera istedet for.

Windows og ie er vist bygget så meget sammen at hvis man sletter ie filerne så går det ud over funktioner i windows... f.eks windows hjælp (F1) bruger vel ie.
Stifinder/explorer bruger vel også ie hvis det da ikke er det samme.