/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
søgefunktion i favoritter
Fra : lham
Vist : 600 gange
100 point
Dato : 13-11-08 07:42

Har efterhånden fået samlet "for mange" favoritter.
Findes der der noget software der kun har til formål at søge i favoritter -helst gratis
har XP og 2000 samt explorer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-11-08 07:48

Sådan et program kender jeg ikke

Men dette program fjerner døde links --- så kan det være du ikke har så mange tilbage bag efter

http://www.softpedia.com/get/Internet/Other-Internet-Related/Faves-Analyser.shtml

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-11-08 08:18

Jeg bruger dette gratis program>
http://www.turborun.com/internet/

Kommentar
Fra : lham

Dato : 14-11-08 14:02

manse9933
har insttaleret fra dit link men kan ikke aktivere linkene den finder frem til hverken med dobbeltklik eller "open" har du oplevet det/kender løsningen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-11-08 15:05

Prøv at gå ind i kontrolpanel>mappeindstillinger>vis>sæt mærke i radio knap>Vis skjulte filer om mapper.

I programmet gå i <view> sæt flueben ud for,text 2,4 og 5

Kommentar
Fra : lham

Dato : 14-11-08 17:06

manse9933

det må være en ommer !
når jeg indstiller til "vis sklute filer og mapper " bliver min desktop ubrugelig fuldstændig fyldt op med mig uvedkommemende information