/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Sci / fi links
Fra : uha-da
Vist : 584 gange
100 point
Dato : 12-11-08 20:06

Søger titler på ældre sci-fi film, og her tænker jeg ikke på de KENDTE,
men dem, der vel kan komme ind under katagorien B-FILM
Og ikke noget med en Motor sovs/ olie, men en rimelig god Film
Her tænker jeg på ! Mars krøniken eller lignende,
og gerne et link til siden/ filmen = links

Kommentar
Fra : leifjskov

Dato : 12-11-08 20:20

Film Sci-fi Film Vhs - Find produkter og butikker med Kelkoo.dk prøv her det kan være du finder noget du kan bruge.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 110 point
Dato : 12-11-08 20:39
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-11-08 21:25
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-11-08 21:38

http://www.scope.dk/film.php?id=3192
Der er en gammel en der hedder stjålne kroppe mener den er fra 1956 så gammel er den

Kommentar
Fra : uha-da

Dato : 12-11-08 22:22

Citat
Film Sci-fi Film Vhs - Find produkter og butikker med Kelkoo.dk prøv her det kan være du finder noget du kan bruge

OK:
Citat
http://www.saxo.com/dk/category/film/sci-fi/bestsellers.aspx

Har været DER.

[CITAT][eskrivelse af Cube 2 - Hypercube
Som i den oprindelige Cube vågner otte fremmede op i et kubusformet rum. Ingen af dem lader til at vide, hvordan eller hvorfor de er endt der, men de indser snart, at de kun vil overleve, hvis de får afdækket Hyperkubusens hemmeligheder.
Hver enkelt af fangerne har en særlig færdighed, som sætter dem i stand til at finde rundt i kubusen, men kun én vil overleve.
/CITAT]
Noget for for__???
Hvis vedkommende kom UD af 1´eren_NÅ
Men IKKE der jeg vil HEN /hænd.
Men som skrevet B__Film, som ikke bliver vist,
under andet END GODNAT, til en hel aften med bedre.

Tænker på noget ALá

MEN __?? LIDT bedre_
kan komme på en Svensk film, hvor alle blev FØDT GAMLE
OG ????

Der har også lige været en på DR _ MED ???

Men altså_____EKKO / echo.
Øv _ altså, det kan i gøre bedre...

Kommentar
Fra : uha-da

Dato : 12-11-08 22:24

Citat
http://www.scope.dk/film.php?id=3192

Det var/ er en KLASIKKER. men noget man ikke NORMALT SER

Noget med ? Krønikerne fra MARS / oversæt selv..

Kommentar
Fra : uha-da

Dato : 13-11-08 01:35

Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Timeout expired. The timeout period elapsed prior to completion of the operation or the server is not responding.
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.Data.SqlClient.SqlException: Timeout expired. The timeout period elapsed prior to completion of the operation or the server is not responding.

Source Error:

The source code that generated this unhandled exception can only be shown when compiled in debug mode. To enable this, please follow one of the below steps, then request the URL:

1. Add a "Debug=true" directive at the top of the file that generated the error. Example:

<%@ Page Language="C#" Debug="true" %>

or:

2) Add the following section to the configuration file of your application:

<configuration>
<system.web>
<compilation debug="true"/>
</system.web>
</configuration>

Note that this second technique will cause all files within a given application to be compiled in debug mode. The first technique will cause only that particular file to be compiled in debug mode.

Important: Running applications in debug mode does incur a memory/performance overhead. You should make sure that an application has debugging disabled before deploying into production scenario.

Stack Trace:

[SqlException (0x80131904): Timeout expired. The timeout period elapsed prior to completion of the operation or the server is not responding.]
System.Data.SqlClient.SqlConnection.OnError(SqlException exception, Boolean breakConnection) +857370
System.Data.SqlClient.SqlInternalConnection.OnError(SqlException exception, Boolean breakConnection) +734982
System.Data.SqlClient.TdsParser.ThrowExceptionAndWarning(TdsParserStateObject stateObj) +188
System.Data.SqlClient.TdsParser.Run(RunBehavior runBehavior, SqlCommand cmdHandler, SqlDataReader dataStream, BulkCopySimpleResultSet bulkCopyHandler, TdsParserStateObject stateObj) +1838
System.Data.SqlClient.SqlDataReader.ConsumeMetaData() +31
System.Data.SqlClient.SqlDataReader.get_MetaData() +62
System.Data.SqlClient.SqlCommand.FinishExecuteReader(SqlDataReader ds, RunBehavior runBehavior, String resetOptionsString) +297
System.Data.SqlClient.SqlCommand.RunExecuteReaderTds(CommandBehavior cmdBehavior, RunBehavior runBehavior, Boolean returnStream, Boolean async) +886
System.Data.SqlClient.SqlCommand.RunExecuteReader(CommandBehavior cmdBehavior, RunBehavior runBehavior, Boolean returnStream, String method, DbAsyncResult result) +132
System.Data.SqlClient.SqlCommand.RunExecuteReader(CommandBehavior cmdBehavior, RunBehavior runBehavior, Boolean returnStream, String method) +32
System.Data.SqlClient.SqlCommand.ExecuteReader(CommandBehavior behavior, String method) +122
System.Data.SqlClient.SqlCommand.ExecuteReader() +84
Saxo.Shop.Item.GetItemsByCriteria(String tables, String criteria, String orderBy, NameValueCollection fields, Int32 localeId, Int32 currencyId, Boolean longRunning, Int32 count, SqlParameter[] params) +1414
Saxo.Shop.Item.GetBestsellerItemsByCategoryID(Int32 categoryId, Int32 localeId, Int32 currencyId) +362
Shop_CategoryBestsellers.get_CategoryItems() +77
Shop_CategoryBestsellers.Page_Load(Object sender, EventArgs e) +232
System.Web.UI.Control.OnLoad(EventArgs e) +99
Saxo.Web.UI.Page.OnLoad(EventArgs e) +14
System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +47
System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +1061

--------------------------------------------------------------------------------
Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.42; ASP.NET Version:2.0.50727.42

Kommentar
Fra : uha-da

Dato : 13-11-08 01:37

VIS KODE +++++++++++++++

Kommentar
Fra : uha-da

Dato : 13-11-08 02:07

Kommentar
Fra : uha-da

Dato : 13-11-08 02:17

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-11-08 13:59

Er det hele gået op i hat og briller

Kommentar
Fra : uha-da

Dato : 15-11-08 19:43

Søger titler på ældre sci-fi film

Citat
Se denne genvej:
http://www.saxo.com/dk/category/film/sci-fi/bestsellers.aspx

Citat
http://www.scope.dk/film.php?id=3192
Der er en gammel en der hedder stjålne kroppe mener den er fra 1956 så gammel er den

DEN var GO_ WUFF.
Begge link´s var gode, MEN hvem skal jeg give til.

Da jeg fandt hvad jeg ????? næsten ønskede på begge sider.
Men ikke det jeg kalder B- film
Kan i dele dem...?
M_I_G

Godkendelse af svar
Fra : uha-da

Dato : 15-11-08 19:47

Tak for svaret granner01.
*****
MEN SÅ SKAL DU DELE_?? med andre...

Haj.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-11-08 12:24

Selv tak, men hvordan skal jeg dele 110 mellem 3.