/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
God til prisen
Fra : vilmand
Vist : 499 gange
50 point
Dato : 12-11-08 17:17

Hej alle er denne computer god til prisen..

----------------------------------------------------------------------------------------
Acer M5640
Intel core 2 duo 2,6 GHz
4096 MB DDR2 RAM
500 GB sata-2 harddisk
op til 1919 MB ATI Radeon HD 3650 grafik (512 dedikeret) med DVI og HDMI
Blu-ray rom og dvd brænder
9-i-1 kortlæser
windows vista home premium

inkl. 19" acer TFT skærm
acer P193W
Opløsning: 1440 x 900 (widescreen) 16.7 milioner faver kontrast forhold: 2000:1 lysstyrke: 300 cd/m2 opdateringshastighes 5 ms
----------------------------------------------------------------------------------------

Pris: 5999,-

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-11-08 17:20

Det er en udemærket computer. Så den kan du godt købe.
Held og lykke med det.

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 60 point
Dato : 12-11-08 17:21

Det lyder da ikke helt tosset. Dog skal der siges at grafikkortet ikke er af de allergroveste, men det kan da sagtens spille mange spil alligevel

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-11-08 17:24

til sammenligning

http://fcomputer.dk/?show=sys_make&sysid=2831

sæt hardware i med samme størrelse og se prisen ændre sig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-11-08 17:40

Det lyder som Bilkas weekend-tilbud

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 12-11-08 19:39

Udmærket maskine, bortset fra at DDR2 RAM er under vejs ud. Og det der med at et grafikkort skal hente mere eller mindre RAM efter behov er ikke så smart da det jo også tager tid. Desuden skal grafikbehandlingen ligge og fise frem og tilbege via interfacet mellem grafikkort og standard-Rammen. Men ellers en rigtig god maskine. Du kan jo altid senere opgardere til at andet grafikkort, det frigør så samtidig mere RAM til maskinen iøvrigt.

Kommentar
Fra : sekner3

Dato : 13-11-08 00:24

´Ja den er helt fin til prisen, men hvis du skal bruge den til at spille nye spil på, bør du overveje at finde en med et lidt kraftigere graffikkort. et radeon HD4850 eller HD4870 er at anbefalde hvis du vil have mest graffik for pengen

Godkendelse af svar
Fra : vilmand

Dato : 18-12-08 20:51

Tak for svaret Fijala.