/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Uforståeligt
Fra : Fijala
Vist : 684 gange
100 point
Dato : 12-11-08 16:29

Med henvisning til dette tip fra miritdk

http://www.kandu.dk/tip18810.aspx

som jeg forøvrigt synes er et tip i allerhøjeste grad, så forstår jeg sgu ikke hvorfor der ikke kom fuld hus hjem i stjerner. Det er da en fuldstændig klokkeklar forklaring på et problem som mange allerede har stiftet bekendskab med og flere vil i fremtiden mærke til fejlen.

Mit spørgsmål eller nærmere min påstand er. hvorfor er der nogen der stiller lidt tvivl om hvorvidt det var det miritdk mente eller ej. Ja, jeg forstår det ikke.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-11-08 16:41

Jeg vil give dig ret, det er da super godt at en er vågen, for sikke mange fejl folk får hvis de gør som AVG vil have.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-11-08 16:52

Man kunne jo også følge rådene de fleste giver og SKROTTE avg.....

ALLE laver fejl - det er derfor der kommer opdateringer...

En fejl der ER sket kan man alligevel ikke gøre andet ved end at håbe de retter den - og det gjorde de jo

Så "tippet" var jo reelt overstået inden det blev lagt...

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-11-08 17:00

jo refi måske nok, men der er jo stadig nogen der sidder i saksen og ikke forstår hvad det var der skete.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-11-08 17:14

Refi

Fejlen var jo ikke rettet, jeg hjælper mange med problemer med deres PC og det er da rart at få sådan en ting at vide, ellers kunne jeg bruge lang tid på at finde fejl.
Og det er for dårligt at der ikke bliver gjort mere opmærksom på at de havde kvejet sig (dem der laver AVG). For jeg opdagede først fejlen da jeg så tippet.

Synd jeg ikke så det tip inden det var færdigdømt, ellers havde jeg givet 5 stjerner.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-11-08 17:19

Sådan granner01, se det er lige i min ånd. Jeg synes det er synd at de der gider at sidde og finde hjælp til andre, bliver "haglet" ned. Ikke at det lige frem var "hagl" i dette tilfælde, men det var alligevel nok til at jeg farede i "flint" og var "nødsaget" til at skrive dette.
Det er heller ikke noget med de skide point at gøre, for det er min overbevisning at os der sidder her dag ud og dag ind og nørder og hjælper til så godt vi kan, vi gør det sgu fordi vi ikke kan lade være. Der er vel også en form for sammenhold os imellem eller er det bare mig der har den følelse.

(ellers kan jeg da bare smutte over på Facebook og se om jeg kan få nogle venner der)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-11-08 17:29

HVORFOR skal alle tip være være EXTRAORDINÆRE GODE = 5 *****

Der er inflation i tip....

Den dag der virkelig kommer noget godt er der ingen der tager notits....
Stjernesystemet er INTET værd - selv det mest åndsvage tip kan få max - alt efter hvem der lige bedømmer af "rygklappere"

For min skyld kan ALLE tip da få 5 ***** - men hvad er logikken....

Folk bedømmer vel ud fra EGEN overbevisning og ikke efter om en eller anden syntes det er mere eller mindre værd...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-11-08 17:35

Hold da op en masse sympatitilkendegivelser du skal i gang med fijala med al den uretfærdighed ....Tænk på hvor mange tip der er uretfærdigt bedømt .....men hvem er mon dommeren ???? Dig ????

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 12-11-08 21:05

Citat
Hold da op en masse sympatitilkendegivelser du skal i gang med fijala med al den uretfærdighed ....Tænk på hvor mange tip der er uretfærdigt bedømt .....men hvem er mon dommeren ???? Dig ????

Det kan vel næppe kommenteres meget bedre

Indlægget fra miritdk var et udmærket tip og han har næppe behov for fijalas trøst.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-08 22:11

Citat
Indlægget fra miritdk var et udmærket tip og han har næppe behov for fijalas trøst.
... HAN ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-08 22:12

bortset fra det så er der overraskende nok nogen der også LÆSER tipsene før de dømmer -

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-11-08 22:26

Jo jo....

Derfor bedømte jeg heller ikke....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-11-08 02:49

helt ærligt det her forum er og bliver det mest underlige

godnat med jer

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-11-08 16:27

rolig nu alle mand. Sådan er det jo heller ikke ment.

Det der uforståeligt for mig er at folk bedømmer et tip til at være ugrugeligt pga man ikke lige kugger ud over ens egen næsetip. Det er jo forrykt at f.eks fordi man godt kender/har hørt om tippet i forvejen og ved hvad det omhandler. Derfor kan tippet jo godt være genialt for mange andre.
Jeg KAN bare ikke lade være med at undre mig over folks måde at reagere på overfor tips.

ØHHHHH er der da nogen der faktisk læser tips eller

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-11-08 16:30

Her er der dog et tip, som jeg kan forstå bliver dårligt bedømt, men der er jo set udfra min snævre synsvinkel, derfor kan der da sagtens være andre der synes det var ok.

http://www.johnsrevenge.com/?id=d7d7f185a737be407f17152e8fc6348a

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-11-08 16:37

Ja sådan en nar i det link sku da afskæres fra at have med nette at gører i al fremtid Utroligt hvad jalusi ka gører ved folk

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 15-11-08 07:41

Jeg forstår godt at der ikke er givet 'fuldt hus' for et tip ...som er 'sablet' direkte fra et ganske en alm. nyhedsportal. Nemlig http://www.newz.dk/

..i dette tilfælde: http://newz.dk/antivirus-fjerner-kritisk-windows-fil (..som miritdk iøvrigt selv angiver som kilde.)

Nyheder om nyheder ...er i mine øjne ikke 'rigtige' nyheder.

Det svarer lidt til at komme med tip alá:
Citat
København og Nordsjælland

Lørdag den 15. november 2008.

Vejrudsigt, der gælder til midnat, udsendt kl. 05.00.

Skyet og diset, men mest tørt. Omkring middag klarer det op med nogen sol. Temp. på ca. 11 grader og let til frisk, stedvis hård vind fra sydvest og vest. I aften klart, ned til ca. 8 grader og fortsat ret blæsende.

Kilde: http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/regionaludsigten/kbhnsj.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-11-08 09:45

Ja moloekyle du har vel lidt ret i din påstand der.

Min pointe er såmænd også bare at der er for mange negativ kritiske der bedømmer ud for deres egen synsvinkel alene uden at se på tippet brugbarhed.

Et eksempel kunne jo være at der lige nøjagtig en dag ville være et knaldtilbud på en bærbar til 1000,- eller 20% af prisen. Hvis det blev lavet som et tip vill det få nul stjerne da det bliver sammenlignet med en salgsannomce, men jo blot var ment som et godt tip til dem der lige stod og skulle have en bærbar alligevel

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-11-08 09:54

Citat
der bedømmer ud for deres egen synsvinkel alene

Det er vel også det der er meningen

Tips er i forvejen ubrugelige for andre end dem der kan bruge dem

Og var det KUN dem der bedømte var der jo ingen grund til *****

Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 12-01-09 19:50

Tak for svaret molokyle.