/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Office 2007
Fra : anrobi
Vist : 368 gange
100 point
Dato : 12-11-08 15:29

Efter at jeg har fået formateret og geninstalleret min Pc , har jeg nu fået Office 2007 istedet for 2000 som jeg havde før, ved godt at det er gjort i en god mening, men jeg er en ældre dame, og kan ikke så meget Engelsk, og Publisher er også svær. Er der noget man kan gøre for at få kommandoerne på Dansk? har været inde på Microsoft, men der programmet også på Engelsk, hvis programmet en dag kommer på dansk, kan jeg så opgradere det til en Dansk version? Jeg har en Cd med Office 2000, er det svært at geninstallere det ? og findes der nogen vejledning,er bange for at hvis jeg prøver at geninstallere 2000 og sletter 2007,at det går galt,og at alt er slettet.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 12-11-08 15:53

Du skal købe de danske udgaver af programmerne.

hawaii7

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-11-08 15:58

Hent

http://microsoft-office-2007-sp1.dk.malavida.com/d4422-download-gratis-windows

- gå ned i "Change Language", så er den klaret...

God fornøjelse med din Office.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-11-08 16:43

Hvis jeg var dig så ville jeg gå ind i tilføj/slet programmer og slette Office 2007. Så ville jeg genstarte og derefter installere Office 2000.
Held og lykke med det og hvis du får brug for hjælp, så bare send en besked.