/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Ang udlejning hos Hd Ejendomme
Fra : Hvidtiger01
Vist : 1069 gange
50 point
Dato : 12-11-08 15:16

Hejsa..

Vi har set at noget der hedder Hd ejendomme som lejer boliger ud. De har en masse rækkehuse et sted hvor vi er faldet for, da vi er opvokset i området. Vi mener at vi har læst det hele på deres hjemmeside, om hvordan osv.. Dvs det der nu står om det. Vi har også fundet to rækkehuse som vi kan se er ledige pr. den 1/2-09.
Spørgsmålet er, at de køre jo det samme koncept som mange ejendomsmælgere gør, dvs at leje ud. Jeg vil høre om der er nogen der ved, hvis vi nu har fundet en bolig vi gerne vil have hos dem, om vi så bare kan skrive under på en kontrakt eller om der er en form for venteliste eller sådan noget ligesom en boligforening? Skal lige siges at der ikke står det på deres hjemmeside.. Altså at der er venteliste eller noget i den stil.. Men er stadig i tvivl, da vi virkelig gerne vil have den bolig vi har set. Vi har spurgt dem, men har ikke fået svar endnu..

Mvh
Hvidtiger

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-11-08 15:30

Du må vente til de får svaret dig.

De allerfleste steder, - hvis ikke alle - bliver man skrevet op til en bolig.

Hvordan kan du se, at der er ledige lejligheder pr 1.2.09

Giv f.eks et link til siden, så kan vi se om du evt. har overset noget

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-11-08 15:33

Jeg har fundet firmaet, det ser ud til at du bare skal ringe, og så forhører dig om lejligheden/huset er ledigt

http://hdejendomme.dk/search/form

Kommentar
Fra : Hvidtiger01

Dato : 12-11-08 15:47

Det skulle også være mærkeligt, hvis man skulle skrives op på en eller en elle anden venteliste, da det jo ikke er en boligforening. Tror også at de køre efter først til mølle princippet. Ellers ville det jo stå der hvis man skulle skrives op osv.. Det vil jeg da mene..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-11-08 15:50

Jeg ville da bare gribe knoglen og ringe og spørge

xx fingre for at det lykkedes for jer

Accepteret svar
Fra : Klojs

Modtaget 50 point
Dato : 12-11-08 20:10

Kan godt være det er det i vil, men prøv lige at google HD ejendomme, og se om det feks er en udlejer der har været i kontant eller noget. Jeg fandt bl.a dette link

http://www.llo-horsens.dk/skimmelsvamp/vi_lejere/svampen_har_stjaalet_vores_liv.htm

Kommentar
Fra : Hvidtiger01

Dato : 12-11-08 21:05

Har søgt lidt på google. Der er både det dårlige som det link de har skrevet, men også tilfredse lejere.

Godkendelse af svar
Fra : Hvidtiger01

Dato : 15-11-08 09:35

Tak for svaret Klojs.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-11-08 10:15

Og spørgsmålet var

Citat
Spørgsmålet er, at de køre jo det samme koncept som mange ejendomsmælgere gør, dvs at leje ud. Jeg vil høre om der er nogen der ved, hvis vi nu har fundet en bolig vi gerne vil have hos dem, om vi så bare kan skrive under på en kontrakt eller om der er en form for venteliste eller sådan noget ligesom en boligforening?

og svaret

Citat
Kan godt være det er det i vil, men prøv lige at google HD ejendomme, og se om det feks er en udlejer der har været i kontant eller noget. Jeg fandt bl.a dette link

dette er ikke møntet på dig klojs