/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Internet lukker ved bestemt we
Fra : Headfarm
Vist : 701 gange
200 point
Dato : 12-11-08 12:18

Jeg er i den situation, at min internetbrowser (Explorer) lukker ned, hver gang jeg går ind på FaceBook. Jeg har ikke problemet på andre sider.
Jeg har prøvet at slette ALT under internetindstillinger.
Nogen der har en ide?
Måske er det bare min computer, der vil bestemme, hvad jeg bruger min tid på

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 100 point
Dato : 12-11-08 14:19

Brug en anden browser.
Opera : http://www.opera.com/download/

Kommentar
Fra : Headfarm

Dato : 12-11-08 14:35

Det retter jo ikke fejlen.

Hvis jeg gør sådan hver gang en fejl opstår, er det jo begrænset hvor mange fejl jeg kan håndtere.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 12-11-08 20:56

har du tjekket om du har nyeste version af det program der bruges til at åbne siden med.
jeg havde for nylig samme problem med min netbank. det var bare en beskadiget fil i java det var galt med.
så en ny installation klarede problemet.

Godkendelse af svar
Fra : Headfarm

Dato : 15-11-08 00:15

Det er jo ikke en fejlfinding - men problemet bliver omgået - så ok.