/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Snälla hjälp med TDK Selector anybody??
Fra : ravve
Vist : 294 gange
20 point
Dato : 20-03-03 19:29

Hej!
About the TDK Selector kabel-tv boxes. I live in Sweden and are going down to Damnmark to buy a box.. But there is a problem with that, i am not allowed to buy a box... they say that i must sign a contract, event if i want to BUY the box without abonnemang.. does anyone know what they mean. Can anyone help me, i MUST have a TDC Selector (there aint any here in Sweden).. Maybee anyone has a used one (begagnad) he/she wants to sell me?

Please write me: ravve@hotmail.com

Thanx for the help!
plz write me soon... :)

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 20-03-03 19:38
Kommentar
Fra : ravve

Dato : 21-03-03 10:20

Okay då pratar jag väl svenska :) Tack för adressen, men man måste ju betala 4kr om man vill se telefonnummret och e-mail adressen.. hur betalar jag? Finns det ingen som har en begagnad box jag kan få köpa, eller som kan gå in i en elektronikaffär och fråga hur det ligger till snälla!!?

Jo, Selector ska nog funka i Sverige, det är väl Sagem?