/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ændring i BIOS
Fra : marcussen1
Vist : 512 gange
100 point
Dato : 11-11-08 16:05

Er der en venlig sjæl, der kan fortælle mig, hvad jeg skal ændre i BIOS, når startskærmen først tæller diverse op.
Jeg ved godt, at jeg kan stoppe det ved at trykke på F8.
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 11-11-08 16:07

F2 eller DEL under opstart.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 11-11-08 16:08

Du skal under feutures sætte til hurtigstart.

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 110 point
Dato : 11-11-08 16:41

Det er ikke skærmen som tæller , det er kun tællingen, som vises på skærmen.

Hvis du ikke forstår forskellen, skal du lade være med at pille i computeropsætning.

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 12-11-08 07:49

Tak for svaret transor.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 12-11-08 07:51

Så så transor, ta lige og moderere dig lidt i din udtalelse.
Det kan da godt være at det stakkels uvidende fjols til Niels ikke !
Citat
Hvis du ikke forstår forskellen, skal du lade være med at pille i computeropsætning.

Hvad med at forklare forskellen, det er da en videns deling her på kandu, og ikke et hakke bræt.
Jeg er overbevist om at der er mange uvidende fjolser her i dette ellers så gode forum.
Selvfølgelig ikke mig Den slags arrogante svar høre ikke til her.

MVH. Højris

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 12-11-08 07:57

Ved hurtigstart vises det ikke.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 12-11-08 07:58

Man spørger i øst, svarer i vest , og får et accepteret svar, sker sker meget nu til dags.