/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvilken telefon er bedst?
Fra : lillegubbi
Vist : 845 gange
100 point
Dato : 11-11-08 14:30

Hej

Jeg er ved at kigge på mobiltelefon til min datter på 11 år.
Krav:
Kamera, radio, SMS/MMS, Bluetooth-forbindelse.

Jeg ser lidt på Nokia 2630 eller 2680 eller 2760.
Hvilken vil I anbefale af de 3??

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 11-11-08 14:36

De to første er identiske rent teknisk, den ene er blot en slide telefon.

2760 har stort set de samme sepcifikationer men er jo en klap telefon, som har den fordel at tasterne er skjult, men generelt gælder, at jo flere bevægelige dele, jo mere kan gå i stykker

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 11-11-08 16:04

Jeg synes du skal kigge lidt på en Motorola Microtac 5200 - den går man aldrig forkert af.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-11-08 16:13

Her en billig musik telefon med radio og kamera: http://www.goblue.dk/product.asp?product=1760 nå ja der er kamera men det er ikke særlig godt, hvis der skal være et ok kamera, så må du nogle prisklasser op, mindst til den her: http://www.goblue.dk/product.asp?product=2161 er TDC er mulighed som operatør, der er mulighed for PLAY ? Så se her: http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=f5_p_mob&id=7989
Hvis pigen mener noget med musik, så skal i rette blikket mod SonyEricsson IPhone og alle de andre kan slet ikke være med der

Kommentar
Fra : clou

Dato : 11-11-08 17:10

Ang. Nokia 2760 så skulle der efter min datters mening være utrolig dårlig lyd på den! Det er svært at høre hvad modparten siger, når man taler i den,

Clou

Accepteret svar
Fra : Thomas.Haugaard

Modtaget 100 point
Dato : 11-11-08 17:21

Til et barn bør du se bort fra telefoner med bevægelige dele.

Nokia 5310 Xpress Music lever op til dine ønsker. Sony-Ericson har også fine musik telefoner og deres medfølgende kameraer er for det meste bedre.

Men hvis din datter ligner alle andre på den alder så har hun en meget klar indstilling til hvad det er hun vil have, så tag dog hende med på råd.

Kommentar
Fra : drpf

Dato : 12-11-08 11:23

jeg ville forslå sony ericsson da de er meget nemme at finde rundt i, nokia er inviklede helt gennerelt.

kh helle

Godkendelse af svar
Fra : lillegubbi

Dato : 18-11-08 09:52

Tak for svaret Thomas.Haugaard.