/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
printerproblemer
Fra : SillyconValley
Vist : 561 gange
92 point
Dato : 11-11-08 08:22

Hejsa.
Jeg har lige fået mig en ny printer HP deskjet F370. Når jeg printer dokumenter fra word, så er der ingen problemer, men hvis jeg feks vil udskrive en tilsendt mail eller en side fra nettet, så kommer følgende meddelelse frem "Der opstod en fejl i scriptet på denne side", hvad betyder det så lige.......
SillyconValley

Kommentar
Fra : transor

Dato : 11-11-08 08:44

Du bruger et dårligt program til læsning af dine mails.

Det ville være meget nemmere at give et godt svar hvis du oplyste om operativsystem , og mailprogram.
det kan være det er indlysende for dig, fordi du aldrig har haft andet.
Men vi kan jo ikke gætte om du sidder med en MAC , gammelt win 95, vista , eller om du bruger webmail.

Kommentar
Fra : SillyconValley

Dato : 11-11-08 10:39

Windows XP og mailprogrammet et outlook express 6.
En bekendt af mig, mener det er driver problem, hvad det så end vil sige...

Kommentar
Fra : transor

Dato : 11-11-08 12:33

Der burde jo ikke være noget script involveret, hvis du bruger en standardopsætning.
Men Windows giver jo nogengande helt misvisende fejlmeldinger.

Prøv at gå ind i windows kontrolpanelet, vælg printere , fax og printere og kontroller at din nye printer har et hak for at den er valgt som standardprinter. Ellers gå videre og vælg den.

med cntrl p på en hjemmeside skrives til standardprinteren, og det kan være et script til fax eller sådan noget hos dig.