/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Fotokritik
Fra : bjarnebr
Vist : 541 gange
200 point
Dato : 10-11-08 21:10

Er der nogen der har erfaring med hjemmesiden "Fotokritik.dk" jeg er oprettet som bruger men når jeg indtaster mit brugernavn og password og klikker på logind slettes de to rubrikker uden at jeg er logget ind, jeg har prøvet "glemt pasword" og fik en mail med mit brugernavn og pasword, det viste sig at jeg havde tastet rigtigt, men jeg kan ikke logge ind.
Jeg bruger Windows Vista og Internet Explorer 7 der begge er fuldt opdateret.

HVAD GØR JEG FORKERT?

Kommentar
Fra : gertfthomsen

Dato : 10-11-08 21:25

Hej Bjarnebr
Formentlig gør du ingenting forkert.
Fotokritik er et dejligt sted - når det fungerer. Du kan meget vel være ramt ind i et database-nedbrud. Prøv igen. Jeg er i andetforsøg kommet ind med IE 7.0 (win XP) og i første forsøg med Opera 9.5
MVH
Gert

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 10-11-08 21:30

Jeg har haft problemet i flere måneder, og jeg skrev til dem den gang, uden at få svar.

Accepteret svar
Fra : the1best

Modtaget 200 point
Dato : 10-11-08 22:15

Hvad du gør forkert ved jeg ikke, men jeg ved at der er faktisk ikke ret mange tilbage på fotokritik de er gået over til www.phosee.dk

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 10-11-08 22:29

Tak for svaret the1best.
Den kendte jeg ikke så den vil jeg straks bruge.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 10-11-08 22:31

Takker og rigtig god fornøjelse med den.