/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
mr.kelvin j aronin
Fra : knud-martin
Vist : 474 gange
20 point
Dato : 10-11-08 19:33

utroligt nok fik jeg idag en million pund og kunne ik tro at det var rigtigt og famne nok var det ik....men fandt først ud af det efter at jeg fandt denne side og er sgu glad for det,men hva har i andre gjort om jeg må spørge.... har i bare ignoret alle deres mails siden hen..... på forhånd tak...

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 30 point
Dato : 10-11-08 19:36

de åndsvage nigeria mails - du skal slette og glemme - hvorfor filan åbnede du egentlig ???

det eneste du risikerer er at få ribbet din konto

Kommentar
Fra : knud-martin

Dato : 10-11-08 19:40

jamen det var vel af ren nysgerrighed at man åbner en mail men er da glad for at jeg ik er den eneste men jeg vil lytte til dit råd og ik gøre mere ved det jeg nåede ik så langt med det

Godkendelse af svar
Fra : knud-martin

Dato : 10-11-08 19:42

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-11-08 19:44

åbn aldrig ukendte mails - men velbekomme

Kommentar
Fra : knud-martin

Dato : 10-11-08 19:52

det kommer jeg sgu heller ik til næste gang og takker...