/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
e-mail
Fra : alsoe
Vist : 378 gange
100 point
Dato : 10-11-08 16:58

Når jeg modtager en mail med et link, kan jeg ikke åbne dette direkte fra mailen (haur kunnet dette)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-11-08 17:01

Der kan være flere årsager.. f.eks din firewall der blokerer eller filen er for stor

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-11-08 17:03

Du skal ind i Angiv programadgang og standarder og vælge dit mail program,
det plejer at virke, i XP trykker du Start og finder "Angiv programadgang og standarder"
hvis du har Vista kan du sikkert finde det ved at bruge søgefeltet

mvh klaudi

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 10-11-08 17:04

Man kan vælge at få vist sine emails som almindelig tekst eller som HTML ligesom en hjemmeside.
Hvis linksne ikke kan klikkes på er det sikkert fordi du ser dem som tekst.
Så du skal vælge at se dem som HTML.

Men du kan selvfølgelig altid kopier teksten ind i din browser.

Grunden til at det er f.eks så man kan undgå at få vist billeder osv f.eks hvis der er nogen som sender dig en email med en stiv pik så det måske ikke alle der lige har lyst til at se den når de åbner beskeden.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-11-08 19:38

eller måske kan du blot vælge at klikke på CTRL eller shift samtidig som du klikker på linket - det kan være en popup-stopper der driller