/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sange til mobilen
Fra : Capable
Vist : 518 gange
15 point
Dato : 10-11-08 15:19

Hvor og hvordan downloader man sange til sin mobil?

//Olga

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-11-08 15:21
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-11-08 15:32

Har du TDC abonnement så kan hente PLAY som kan afspilles indtil du skifter operatør, men det var måske ikke spørgsmålet, MP3 musik på computeren, kan nemt overføres med kabel eller bluetooth hvis du har det på computeren

Kommentar
Fra : Capable

Dato : 11-11-08 15:36

Men jeg kan bare simlpelhent ikke ikke finde Ne yo med closer!

Kommentar
Fra : Capable

Dato : 11-11-08 15:42

Og jeg har telia?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-11-08 15:57

så kan du ikke bruge PLAY, men du kan hente sangen og overføre til din mobil, med kabel eller bluetooth, spørg efter mere vejledning hvis du behøver det, jeg er her igen om et par timer, et tip: http://youtubedownload.altervista.org/

Kommentar
Fra : Capable

Dato : 11-11-08 16:09

Hvad er bluetooth? Jeg kan ikke finde det på min mobil! Er der ikke andet at gøre end det med kabellet, jeg ved ikke hvordan det ser ud eller om jeg har det og alt det der!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-11-08 16:19

Bluetooth er radiosignaler som bruges mellem telefon og telefon, det kan også bruges mellem telefon og computer, for eksempel til at flytte musik trådløs, du har det sikkert på din telefon men måske ikke på computeren hvilken telefon har du ?
Nu holder jeg pause men er her igen om et par timer, jeg nåede ikke væk fra computeren inden du skrev igen hvis du mangler et kabel, så kan du få hjælp til at købe det rigtige, bare vi ved hvilken telefon du har

Kommentar
Fra : Capable

Dato : 11-11-08 16:39

Jeg har fundet min søsters kabel, men ikke mit. Jeg har samsung, ved ikke hvilket nummer (Ikke telefon nummeret men det andet) da brugsanvisningen også er blevet væk!

Kommentar
Fra : Capable

Dato : 11-11-08 17:06

Kan jeg ikke bare få sendt den med en sms eller sådan noget? Det kan man da i Wendy bladet...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-11-08 19:39

Jeg kender ikke Wendy bladet og har ikke hørt at musik kan sendes som sms, men står det i bladet så står der måske også hvordan, prøv at klikke på linket her: http://www.goblue.dk/group.asp?group=15 der er fire sider Samsung telefoner, måske kan se hvilken af dem som er din, hvis du og din søster kan blive enige om at dele kabel så er det ok at bruge hendes