/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Fjerne reklamer
Fra : amandaKanDu
Vist : 612 gange
210 point
Dato : 10-11-08 13:51

Hej,
Hvordan bærer jeg mig ad med at fjerne reklamer fra en film optaget fra TV på dvd optager?
Lige nu ligger den på dvd rw i pc'en.
Jeg har Vista hp og Movie Maker og Premier, men kan ikke finde ud af dem.
På forhånd tak!

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 10-11-08 14:14

Så må du jo lære programmet af kende.
Du skal åbne videoen i programmet også skal du sætte et mærke der hvor du vil starte med at slette fra og et mærker der hvor du vil slutte med at slette også sletter du det der er mellem mærkerne.

Du skal bare prøve dig lidt frem.

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 11-11-08 10:06

Hvaffor et program skal jeg lære at kende, og prøve mig lidt frem!!
Hvorfor tror du jeg stiller spørgsmålet her Scootergris?
Det gør jeg for at få et kvalificeret svar.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-11-08 12:58

Du skal primært oplyse lidt mere om HVAD du egentlig har af videoredigeringsprogrammer...

WMM kan du glemme.... (i denne sammenhæng)

HVAD er Premier ?????

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 12-11-08 08:40

Citat
Jeg har Vista hp og Movie Maker og Premier, men kan ikke finde ud af dem.

Movie Maker er Windows og Premiere er Adobe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-11-08 09:02

Hvilket filformat er dine filer i...

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 12-11-08 09:19

VTS filer - er vistnok fra VLC afspiller.
Lige nu har jeg åbnet Movie Maker og har trukket vts filer ned i Storyboard enkeltvis.
jeg gør så det at jeg opdeler den afdeling hvor reklamerne ligger - højreklikker og fjerner delen.
Er det korrekt?
Er nået dertil hvor jeg har været alle 4 VTS filer igennem og opdelt og slettet. Nu er jeg ved at publicere - tager syv lange og syv brede

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-11-08 09:35

Det kan da ikke være noget der er optaget fra TV....

Hvad er det for en DVDoptager du har brugt ??????

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 12-11-08 09:37

Det ER optaget fra TV - overført til DVD-rw og importeret ind i Movie Maker

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-11-08 10:01

Citat
og importeret ind i Movie Maker

Og den ÆNDRER filerne....

Men OK - hvis publiceringen udmønter sig i en brugbar video.

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 12-11-08 10:11

Nej den ændrer ikke noget - der var 2 slags filer og jeg valgte vts fordi det virkede.

jeg vil stadig gerne have at vide hvordan man fjerner reklamer fra optagede film??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-11-08 10:26

Citat
Er nået dertil hvor jeg har været alle 4 VTS filer igennem og opdelt og slettet

Det har du jo gjort

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-11-08 17:13

Metoden du har brugt lyder rigtigt nok. Men du kunne jo for en sikkerheds skyld tage en kopi af filen før du redigerer og leger med den

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 13-11-08 09:31

Jeg bliver desværre nødt til at annullere spørgsmålet da jeg ingen opskrift fik på hvordan jeg fjerner reklamer.
Der er nok ikke nogen der ved det.

Annuller spørgsmålet
Fra : amandaKanDu

Dato : 13-11-08 09:33

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål