/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Easy-PrintToolBox (DVD print)
Fra : 1991
Vist : 697 gange
500 point
Dato : 10-11-08 13:37

Jeg har en Canon i9950 og et program som hedder Easy-PrintToolBox
en lille samling af Util - MEN det ene af disse programmer kan printe
på mine skrivebare DVD.
[U]CD-LabelPrint[/U] hedder det - men som navnet antyder, er det til CD
og jeg kan så ikke printe hele vejen ind til den midderste cirkel
den printer kun så der er en cirkel på 35 mm.
Jeg har ikke kunnet finde en opdatering så det også gælder for
DVD.
Kan nogen hjælpe ???
Så vil jeg give 500 point.

mvh 1991

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 510 point
Dato : 10-11-08 13:52

Prøv at gå ind under File > Select paper > CD label print > New så burde du kunne komme ned på 17 mm i Inner circle

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-11-08 14:11

Printer du DIREKTE på cderne eller er der papir på ????

Hvis det første er tilfældet kan du jo aldrig printe længere ind end der er belægning....

Godkendelse af svar
Fra : 1991

Dato : 10-11-08 15:17

Tak for svaret tedd.

Det virker sørme.

Nu kan jeg indstille lige som jeg vil.
Tak

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-11-08 15:44

tedd < Nu har jeg forgæves forsøgt mig med det samme program - tak for anvisningen, det er alletiders - som sædvanlig er din hjælp fortræffelig, - jeg sender lige en hilsen her http://kandu.dk/spg128488.aspx