/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
musik MIDI-format
Fra : akselbo
Vist : 1275 gange
300 point
Dato : 10-11-08 11:56

'bryllupsmarchen i MIDI-format - til brug i en invitation i anledning af et brullup behøver jeg 'bryllupsmarchen' = den fra 'en skærsommernatsdrøm' - hvem ku' lige fortælle mig, hvor jeg finder den - på forhånd tak - akselbo

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-11-08 12:30

http://www.gucca.dk/musik/track.php?productID=0000000001026067

Så skal du bare konvertere til midi....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-11-08 12:31
Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-11-08 12:46

wma til midi bliver noget "crap"

Så jeg tror desværre du er på en umulig forespørgsel....

Kommentar
Fra : akselbo

Dato : 10-11-08 13:52

hej refi - jeg har downloaded musikken fra Gucca - hmmm den vil dog ikke spille førend jeg har geninstalleret min Mediaplayer (ver.11)

det dér med wma til midi er ikke egnet siger du

blandt mine applikationer har, - og benytter jeg bl.a. soundforge og kan derfor skabe en mp3 fil af al musik

nævn venligst en mp3 til midi 'generator' helst én der er freeware

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-11-08 14:05

http://www.mp3towav.org/mp3-to-midi.asp

Du kan prøve de forskellige - men jeg tror desværre du løber ind i samme problem, nemlig at det IKKE lyder godt....

Midi er en helt anden form for musikfil.....

Men du kan da forsøge inden du investerer i noget...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-11-08 14:07
Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-11-08 14:09
Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 10-11-08 16:07

Jeg har 'Bryllupsmarch' i midi-format...
Du kan sende din email-adresse til kontak@ann-vibeke.dk, hvis du er interesseret

mvh/ann-vibeke

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 300 point
Dato : 10-11-08 16:27

Her er Bryllupsmarch
http://peecee.dk/upload/view/139497

Det er nærmest umuligt at konverterer fra mp3 til midi,
så skal det være et instrument af gangen.

mvh klaudi

Godkendelse af svar
Fra : akselbo

Dato : 11-11-08 19:36

Klaudi havde den rigtige (den fra en skærsommernatsdrøm) - tak iøvrigt til annvibeke for den version som betegnes 'here comes the bride'

mange tak for hjælpen til alle mvh p...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-11-08 20:23

Velbekommen