/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sætninger i word/dokumenter
Fra : W3rzax
Vist : 688 gange
200 point
Dato : 09-11-08 21:56

Som overskiften siger så søger jeg et program til at finde sætninger i dokumenter.
Da jeg havde XP kunne søge funktionen finde sætninger i dokumenter men det kan søge funktionen ikke i Vista...
Så er der nogle som kender et program som kan søge i dokumenter ? efter små sætninger som f.eks: de enkelte menneskerettigheder kolliderer ?

Mvh W3rzax

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-11-08 07:29

med ie7pro kan du vælge at have inline søgningen slået til som kan det du vil udover de mange andre fordele
http://www.ie7pro.com/

Kommentar
Fra : Immanueldk

Dato : 10-11-08 09:22

add bad, endnu et microsoft produkt.

tryk CTRL+F i dit dokument og wupti du har fundet det du har skrevet.

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 10-11-08 17:56

Eftersom man har mere end et dokument så tager det jo lidt tid at søge i hvert dokument. Derfor søger jeg et program som kan søge i alle dokumenter på en gang. Lidt ligesom man kan sæge i Onenote i alle faner på engang..

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-11-08 20:30

Du kan da godt søge i Vista, den ligger nederst i venstre hjørne. Når du har startet søgningen så beder den om du skal søge på din PC eller på internettet. Så vælger du din PC.
Jeg har selv lige gjort det på min mands PC, han kører med Vista.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-11-08 21:01

Det kan være at dette kan bruges:
http://www.digitalvolcano.co.uk/textcrawler.html

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-11-08 21:29

En mere
http://www.wingrep.com

Citat
A fully-functioning evaluation version is available for download. There are no differences between this and the registered version. It does not time-expire.

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-11-08 09:01

Hva' med lidt respons, eller skal dette ? os bare annulleres ligesom de 82 andre???

Kommentar
Fra : Immanueldk

Dato : 16-11-08 14:57

Du regner med svar, hvad med at være lidt mere detaljeret? Har ALDRIG hørt om den funktion i XP, måske du kan fortælle mig, hvordan du får den Funktion til at virke under XP? Så kan vi finde ud af hvad der skal til for at det virker i Vista.