/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
slettet msn
Fra : janik
Vist : 700 gange
100 point
Dato : 09-11-08 15:12

Jeg kom til at slette msn og nu kan jeg ikke
få msn live da jeg jo mangler windows msn ??
Kan jeg download den fra nettet jeg har prøvet
at rep. windows men hjælp ikke?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-11-08 15:17

Lav en systemgendannelse tilbage til et tidspunkt hvor du havde msn på

Kommentar
Fra : janik

Dato : 09-11-08 15:22

Nordsted1
Det har jeg prøvet og hjalp ikke.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-11-08 15:23

Du kan da sagtens hente installere Windows Live Messenger, indtil du får den ingen, så kan du bruge WebMessenger: http://webmessenger.msn.com/ du kan hente den nye messenger fra den side også

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 09-11-08 15:26

Gå i kontrolpanel > Tilføj/fjern > Vælg i venstre side "Windows Komponenter" og sæt flueben ved Windows Messenger.

Mvh
joan

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-11-08 15:33

Hent din messenger her:http://get.live.com/WL/config_all husk at fjerne markering ved det du ikke vil bruge, det er ikke nødvendig med Windows Messenger for at bruge Live Messenger

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-11-08 07:20

msn messenger der nu hedder windows live messenger kan du sagtens downloade

men du har måske noget der spærrer ?

i så fald så gør lige sådan:

gå i start - vælg kør - kopier dette ind i feltet

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

klik ok

genstart din maskine og alt der har med messenger at gøre er nu væk fra din maskine og du er klar til at hente din windows live messenger

http://get.live.com/WL/config_all

Annuller spørgsmålet
Fra : janik

Dato : 24-11-08 16:03

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål