/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hurtigere pc
Fra : oleho
Vist : 769 gange
50 point
Dato : 09-11-08 14:17

min computer synes at arbejde langsommere end tidligere
hvad kan jeg gøre ?
mvh
oleho

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-11-08 14:19

slet cookies
defragmentere
m.m.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 09-11-08 14:22

det kunne måske være en god ide, og fortælle om du kører Win 98 eller hvad

Kommentar
Fra : oleho

Dato : 09-11-08 14:49

jekører windows xp prof
har slettet cookies, defragmenteret, diskoprydning mm
mvh
oleho

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 09-11-08 14:56

Prøv at besøge arlet.dk

Han har nogle gode værktøjer

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 09-11-08 15:03

Prøv at sende en Hijackthis til Malwarecheck, og lad dem se om der er noget, der kan rettes.

http://www.malwarecheck.dk/

Du skal lægge din profil ind i Malwarecheck først

Mvh
joan

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-11-08 19:05

Og det skal måske siges at man vænner sig til hastigheder og derfor synes man til tider det går langsomt. Eller så er det nogle gode råd der er kommet på bordet, men hvad med ram, hvor meget har du af dem i pcen.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 09-11-08 20:09

Du skal da bare smide en helt frisk windows på maskinen. Så er du fri for at bruge timer på at lave alt muligt hele tiden.
Jeg sletter alt og kommer en helt ny windows på min maskine mindst hvert halve år.

Så er den god som da du fik den fra ny.

Accepteret svar
Fra : Immanueldk

Modtaget 50 point
Dato : 10-11-08 09:25

Hvornår har du sidst formateret/geninstalleret din maskine?
Hvis det er mere end flere måneder siden, så vil jeg klart anbefale en geninstallation af systemet.

Husk at lave backup af dine filer, da alting vil blive slettet.

Godkendelse af svar
Fra : oleho

Dato : 11-11-08 15:22

Tak for svaret Immanueldk.
du vandt!! selv om de andre svar var gode og måske brugbare
mvh
oleho