/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tillykke Vicktoria
Fra : Klumme
Vist : 1102 gange
500 point
Dato : 09-11-08 00:08

Kære søde Vicktoria.

1.000 tillykke med din 2. års fødselsdag. Jeg håber du får en vild masse dejlige gaver og terroriserer hele banden, mens du hopper rundt i papir og papkasser. Giv din mor et knus fra mig, når din far ikke ser det

Knus fra
Onkel Klumme

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-11-08 00:36

Hurrahhh "Pampersdullen" har fødselsdag

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-11-08 00:54

Babycream du ønskes også et STORT tillykke fra mig

Håber du får en masse gaver

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 09-11-08 01:14

et stort tillykke vicktoria , som du kan se så har onkel klumme været hurtig på aftrækkeren og han har været lææææænge oppe.

ha en god dag

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-11-08 01:23

Victoria er det hende den søde lille prinsesse ? Så dobbelt tillykke med hende

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 09-11-08 04:04

Jamen en lille prinsessse der fylder 2 år hun skal bestemt også have et stort tillykke fra mig
Håber du får en rigtig god dag

Bennymanden

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 09-11-08 11:18

øhhhh,hvem er det lige ```???

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-11-08 12:05

Det er da Creamygirls....Af Guds nåde Prinsesse af Westkysten og 2 år i dag.

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 500 point
Dato : 16-11-08 15:08

Det var en sød gestus Klumme.

Beklager jeg først ser tråden nu, men jeg har haft en lidt hektisk uge, som rigtig nok startede med en fødselsdagsfest for min lille datter - og som sluttede med et kursus i din by ...

Imorgen skal pampersdullen til frisør. Vi skal lige have styr på de 30 stykker gennemtygget tyggegummi, der på en eller anden måde er havnet i hendes garn. Satans unge!

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 17-11-08 18:42

De westjyske tøser elsker at pynte sig LOOOOL Godt gået Viktoria aka Miss. Sorbit hi hi hi

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 17-11-08 18:50

kronrag ungen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-11-08 22:42

Ajiii det gør I ikke mod Prinsessen. Man tror sgu da hendes far er Johnni Hansen, og det er jeg sikker på at Victorias far gerne vil ha sig frabedt