/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Kan stadig se det gamle foto??
Fra : hjerterum
Vist : 469 gange
100 point
Dato : 08-11-08 23:41

Hej jeg er her ude for noget meget mystisk.... jeg sidder og skal vælge nogle foto fra en mappe på min pc som skal bestilles over nettet på Bilkas side, det har jeg prøvet før, med gode resultater... jeg har nu udvalgt de foto som jeg vil oploade, men skal lige beskære dem først, så de passer i det format jeg ønsker, der er bare lige det, at mellem de foto som jeg nu har beskåret, er et foto som jeg på et tideligere tidspunkt har redigeret i, i Adobe Photoshop med klogning og meget mere, lige netop dette foto, når jeg oploader det til bilkas side, hvor jeg kan se alle mine foto, er det stadig som da jeg tog det første gang, altså original fotoet ........ hvis jeg lader være med at beskære det er der ingen problemer, men så passer størelsen ikke til det jeg skal bruge, men hvis jeg nu laver det samme foto om til TIF format så er der ingen problemer, hvad er det lige der sker her, det foto Bilkas side kan se kan jeg ikke se på min pc det er lidt spukkkkkiii

Det skal lige siges at jeg før har prøvet at lave sjov med et foto i Adobe Photoshop og når jeg så har åbnet min mappe nogle dage senere har kunne se at mit foto stadig er i original udgave lige indtil jeg højreklikker og trykker opdatere så går det hele på plads,og så sker det ikke igen, men lige det jeg før beskrev kan jeg kun se i Bilkas Browser og ikke i min egen der er alt som det skal være..... Hjælp

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-11-08 00:32

Prøv at omdøbe billedfilen

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 09-11-08 02:28

Dit problem er højst sandsynligt at du bare skal ryde op på din computer, slet midlertidige internet filer og dit problem er løst

en rigtig nem måde at få renset ud i computeren er ved at hente programmet ccleaner, det kan hentes her: http://www.ccleaner.com

Kommentar
Fra : uha-da

Dato : 09-11-08 02:53
Kommentar
Fra : uha-da

Dato : 09-11-08 02:55

Kommentar
Fra : uha-da

Dato : 09-11-08 03:02

DU SKAL ALTID lave en KOPI___som du kan ? lege med.
Eller er du som skrevet __FUCKT, hvis du ikke gemmer originalen.

Bruger du Adobe !!!!! HUSK a t billedet skal ? være i en vis størrelse,
helst IKKE mindre end originalen =? 2 x 4 MB pixels, / MIN = din skærm-størrelse
på et moderne kamera.

Kun ovne, kan IKKE gen-etablere billeder/ mennesker.

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 09-11-08 13:29

Oprydning på min pc..... den er lige kommet hjem fra rep og er helt tom det foto jeg taler om er hentet fra en anden harddisk altså et kopi og over på min pc, jeg har også prøvet at omdøbe filen, den Browswe der er hos Bilka kan stadig se mit oprindelige foto, det skal lige siges at jeg jo ikke ved noget om at hvis jeg nu lod det fremkalde hos Bilka om det så bare kom som det skulle, for hvis jeg selv printer det kommer det ud som det er lavet om til..... så der må være en anden forklaring???

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 09-11-08 15:11

Der er åbentbart gemt en "original" i selve billedefilen,
det er der nogle billede-redigerings programmer der gør.

mvh klaudi

Godkendelse af svar
Fra : hjerterum

Dato : 09-11-08 16:16

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-11-08 16:56

Velbekommen