/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Skærm / Tv.
Fra : Nul7
Vist : 640 gange
100 point
Dato : 08-11-08 14:16

Jeg kunne tænke mig en ny skærm, derfor dette spørgsmål:
Aldi sælger for tiden d. 12/11 et lille smart tv. med det hele feks. tilslutninger Scart - VGA - HDMI -
Composite Vidio m.m. der står ( Cinch) hvad det så er for noget.
Kan man bruge den som skærm til pc-en?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 08-11-08 14:29

Ja da....

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-11-08 14:44

Tja, jeg har lige taget et nyt Samsung TV med hjem fra byen, blandt de mange tilslutninger var der også til skærmstik.

Og en manual der tager 14 dage at læse

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 08-11-08 14:54

Citat
Aldi sælger for tiden d. 12/11 et lille smart tv.

Undskyld Nul7, hvor har du set det TV, som diú skriver, Aldi sælger d. 12/11???

Mvh
joan

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-08 15:10

Tror det er et "ældre" tilbud....

Så sidst jeg var i Aldi at de stadig har dem (visse steder)

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 08-11-08 15:20

Ja men refi, Nul7 skriver jo, at det sælges fra 12/11, men der er ikke nævnt noget om salg af TV apparat på Aldis tilbuds-side gældende fra den 12/11 !

Og jeg blev lidt nysgerrig, da jeg er interessret i sådan et lille TV

Mon ikke snart Nul7 kigger efter svar?
Vi håber det.

mvh
joan

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-11-08 15:32

ja kan heller ikke finde det, men mon et link kunne gøre noget gavn

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-08 15:33

Tidligere udgaver af aldi findes desværre ikke....

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 08-11-08 16:37

Her er jeg! Undskyld jeg har været fraværende.

Dette Tv. findes i tilbudsavisen som jeg tog med hjem i dag 08/11 for 12/11 2008 Jeg kan heller ikke finde oplysninger om det på deres hjemmeside endnu.

Ja da, - siger refi, men hvor godt i forhold til et ordinært pc skærm?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-08 16:47

Det er såmænd det samme....

Da det har HDMI indgang er opløsningen OK....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-08 16:56

Ja - Aldi har altid næste uges reklamer liggende INDEN de bliver omdelt....

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 08-11-08 17:35

OK, så kan man jo bare vandre til den nærmeste Aldi og håbe på at blive overrasket.

God weekend!

mvh
Joan

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 08-11-08 19:14

Jaja maxhankat du er jo up to date

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 08-11-08 19:22

Ja med alle de muligheder skulle du nok kunne bruge den til computeren.
Du mangler bare DVI hvis det skærmkort bruger DVI udgang men så kan du eventuelt bruge en HDMI til DVI ledning http://www.edgetechcorp.com/Repository/ProductImages/0/dvi-hdmi-cable-connection.jpg
eller adaptor : http://www.sanace.com/IT/images/dvi-hdmi.jpg

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 08-11-08 19:53

Ha ha stig54, ja det ved du alt om ikk'? Men det plejer du jo også selv at være.

Hils i stuen!

joan

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 09-11-08 13:14

Med alle de gode svar, tak for jeres respons, må jeg vælge hvem der skal have pointerne, i dette tilfælde vælger jeg den hurtigste.

Tak for oplysningerne

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 09-11-08 13:15

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-11-08 14:47

Selv tak...