/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Fodbold i parken ??
Fra : Jesper_wood
Vist : 594 gange
100 point
Dato : 07-11-08 12:11

Vi er nogle stykker der har fået nogle billetter til kampen mellem FCK - Sønderjyske på søndag.
Turen går fra Christiansfeld til parken. ( hvor megen tid skal vi sætte af til denne tur ) ??

Krak siger:
Afstand 263,1 km Rejsetid ca 3:17 timer

De gule sider siger:
Afstand: 272.7 km.
Rejsetid: 2:34 timer.

og hva med kø osv ???

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-11-08 12:17

Hvis jeg var jer ville jeg regne med 4 timer. Der er god trafik og hellere komme for tidligt end for sent.
God kamp vi må jo nøjes med TV

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-11-08 12:19

Citat
og hva med kø osv ???

Det kan nemt tage en halv time bare at finde en parkeringsplads. Husk på det.

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 07-11-08 12:19

Kampen starter klokken 16.05 og vi ville køre klokken 12

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-11-08 12:23

Jammen Jesper.
Det skal i også. Der er altså trafik og i skal finde parkeringsplads og ind på stadion . Så det er ikke for tidligt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-11-08 12:53

Citat
og vi ville køre klokken 12

Det er for sent.... Med mindre I kun vil se 2. halvleg....

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 07-11-08 13:06

Kan det virkelig passe, at hvis vi kører klokken 12:00 og tager ca 3 timer (hvis man kører hurtigt fra jylland til sjælland ) og så bruger 1 time på parkering og at finde sig på plads. ????

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 07-11-08 13:12

kl. 12.00 burde være rigeligt. Kører ofte fra Kolding og det tager vel maks 2½ til 3 timer, og fra Christiansfeld til Kolding tager vel ikke mere end 20 min.

Ja hvis de lukker motorvejen, storebælt osv så er det nok ikke tilstrækkeligt, men så er 7 timer måske heller ikke nok.

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 07-11-08 13:41

Det der kan være tidskrævende, det er at finde en parkeringsplads i København i nærheden af Parken.

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 07-11-08 13:45

I sidegaderne til Ndr. Frihavnsgade kan man næsten altid finde noget, hvis man gider at gå i ca 7-10 min.

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 100 point
Dato : 07-11-08 15:00

Altså vi har lige haft besøg fra Vejle . Hun kørte herned uden problemer på 2½ time ....så kl. 12 er godt nok.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-11-08 15:01

Citat
Hun kørte herned uden problemer på 2½ time

Glemte lige at sige/skrive at det var til Falster og den sidste times kørsel IKKE var på motorvej.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-11-08 15:04

Husk at spænde traileren fra - så går det nok "lidt" hurtigere

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-11-08 16:24

Hej igen Jesper.
Jeg tænkte lige på at du skal huske.
Citat
- Ubesvarede 3
- Besvarede 58
- Annullerede 42
- Slettede 0
Ialt 103

Det er da ikke sjovt for folk der prøver at hjælpe dig at du indimellem tilsyneladende er ligeglad

Godkendelse af svar
Fra : Jesper_wood

Dato : 08-11-08 07:43

Tak for svaret piaskov.

Hvsi et spørgsmål ikke blive besvaret ordenligt, ja så annullere jeg det.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-11-08 10:40

Ja ok . Det har jeg også gjort en enkelt gang eller to.
Men god tur herover og god kamp.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-11-08 22:51

Hej Jesper.
Håber i havde en god tur til Parken !!!
Nu ved jeg jo ikke hvem i holdt med men jeg gætter på jyderne
Herhjemme syntes vi jo det gik meget godt.
Hilsen Pia

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 10-11-08 07:33

Vi holdt med FCK så det var godt nok
Det tog 3 timer med 1 stop, ingen kø overhovedet.
Parkeringsplads fundet efter 5 min

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-11-08 09:32

Dejligt . og vi holder jo også med fck.
I har været heldige.

Kommentar
Fra : Jesper_wood