/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
FUCK FN :-(
Fra : creamygirl
Vist : 780 gange
100 point
Dato : 06-11-08 19:51

"Kritik af sharia er tys-tys i FN" = http://jp.dk/udland/article1375767.ece

Jeg citerer fra linket:

Citat
En række muslimske lande har forhindret, at der i FN's Menneskerettighedsråd kan rettes kritik mod overgreb, der har tilknytning til islamisk lov, sharia.

Citat
Daru Romulus Costea begrunder sin beslutning om at give de islamiske lande medhold med et argument om, at alle religioner bør have en særstatus, og at disse ikke kan kritiseres, fordi enhver debat vil blive meget "følsom og kompliceret.

Nu må man ikke diskutere brud på menneskerettigheder - og det endda i hjertet af menneskerettighedernes oprindelsessted, fordi det betragtes som at kritisere islam.

Vor herre til hest - lad os dog opfinde en ny religion, kalde den for "shit shia", og i religionens navn begynde at skære pikken af mænd, der nægter at tage opvasken, og næse og ører af børn, der bliver udsat for seksuelle overgreb. Skulle nogen i menneskeretskommisionen vove at gøre modstand og blive diskussionslystne grundet alle de ører, næser og pikkemænd vi skærer af - så trækker vi bare kortet: "hold kæft - det er vores religion"

Arh men altså - jeg er tom for ord. Og vil egentlig bare sige - FUCK FN

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 06-11-08 19:59

lad lordet udrydde sig selv,,,så har vi fred

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 06-11-08 20:04

Der skal flere penge til snebakker på Bornholm.

Ej de er til grin, der er brug for en gevaldig oprykning.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 06-11-08 20:10

Det er sikkert fordi der er mange mennesker der glemmer at islam er en kæmpe religion og skærer alle muslimer over En kam, da de ikke er i stand til at danne deres egen holdning, men i stedet æder alt råt, når de læser den slags.
Lidt på samme måde med at man kan komme i fængsel for at benægte holocost.

Men enig i at man skal have lov til at sige sin mening, så kan dem der ikke er selv læser sig til at f.eks hele Islam ikke går ind for at mishandle kvinder osv. men at det kun er få bonderøve der er bagud pga. netop mangel på samme analytiske og kritiske sind og kun er i stand til at æde råt hvad de dagligt bliver bombarderet med.

Det er også det samme der sker herhjemme. mange tror at Islam er roden til alt ondt fordi de aldrig har nærstuderet emnet og konstant læser i nyhederne hvor slemme de allesammen er.
Det må ikke være sjovt at være muslim i Europa i disse dage, da de bliver sat i samme båd som de mest rådne kar der er imellem.
Ja der er mange rådne kar imellem, men der er også en milliard muslimer i verden.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-11-08 20:33

De muslimske lande kan jo bare træde ud, de har deres eget "FN", det hedder Al Quada.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-11-08 20:37

Citat
Det er sikkert fordi der er mange mennesker der glemmer at islam er en kæmpe religion og skærer alle muslimer over En kam, da de ikke er i stand til at danne deres egen holdning, men i stedet æder alt råt, når de læser den slags.

Og så spørger jeg - hvis man ikke kan diskutere menneskerettigheder i menneskerettighedsrådet, hvor så?! .....Mener du seriøst, at barbarisk adfærd indenfor islam er for følsomt til at diskutere?!

Eller har du bare ikke læst hvad der står i linket?!

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 06-11-08 20:52

Nej jeg havde faktisk ikke læst artiklen men jeg havde jo sådan set også ret. De er alt for bange for at træde alle over tæerne ved at diskutere emnet.

Det er jo blandt andet på grund af folk som LuffeA osv.

Jeg syntes personligt de skulle skide på det og tage fat i problemet.

Send dem en masse penge, så glemmer de at bede fordi de har travlt med at feste og købe alt muligt crap, såsom biler og mobiltelefoner. Der er ikke noget som fatiigdom og desperation der kan få det værste frem i folk.

Men jeg er helt enig med dig.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-11-08 21:04

Tja - du havde vist ikke en gang læst overskriften (det med fed) ..

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 06-11-08 21:20

Nej, ikke Fuck FN, FN er en helt nødvendig institution hvis vi vil bringe verden videre.
Og "sagen" der linkes til er GAMMEL, har været diskuteret i månedsvis, så hvorfor diskuter den endnu en gang?

Selvfølgelig skal FN råd kunne diskutere åbent og selvfølgelig gælder ytringsfriheden også her, men hvorfor skal FN råd bruges til at diskutere religion og til at angribe én bestemt religion?

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 06-11-08 22:27

Det er sikkert også fordi at Sharia er mange ting og på mange forskellige niveauer, fra land til land og fra område til område, at der er nogle der blev fornærmede. FN kunne have nøjedes med at tage fat i det "at stene" og det at bryde menneskerettighederne osv. Så havde ingen følt sig truffet. Ellers var den da helt gal

Jeg ville nødigt blive set på som pædofil, hvis jeg var katolik, blot fordi en række præster begik overgreb mod nogle børn.

Det kan være det er der den ligger begravet.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 07-11-08 01:45

Tror du bliver lidt øm i hullet hvis du skal kneppe alle i fn men hey god fornøjelse.
Er du racist siden du udtaler dig negativt om muslimer ?
Du ved godt så kommer du og voldtager dig og skærer halsen over på dig så du må nok heller lade dig undertrykke af muslimerloven.
Du ved... tørklæde på, hold din kæft og hold dig inden døre... Juhu!

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 07-11-08 08:15

Dejligt med saglig argumentation.

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 07-11-08 15:09

Der findes mindst 2 onder her i verden om ikke 3 nemlig religion, penge og politik. alle 3 er umulige at afskaffe, men hvor havde verden set meget anderledes ud uden religion..

I følge muslimerne er islam en fredelig reigion, og i følge bibelen må man ikke slå ihjæl, men begge religioner fører krige i guds navn.
Man skal elske sin næste siger bibelen, men ikke begære sin næstes hustru, hvor mange muslimske lande har flerkoneri..
Lad os bare slå fast at religion burde forbydes på verdensplan, hvilket aldrig kan lade sig gøre..

Min personlige holdning til religion er at gud ikke findes, Jesus har måske levet, men så var han bare en heler med gode evner.

Hvis gud endelig findes, så er det ikke en mand, men en kvinde, for næsten alle mænd her i verden vil ikke sige nej til lidt fremmed jomfrufisse, så derfor er gud en kvinde, som i øvrigt i samme ådedrag opfordrede til hor da Gabriel og Jomfru Maria ikke var gift.
For dem der virkelig har læst bibelen, ved de lige som mange andre at den opfordrer til insest, som igen passer fin til de katolske præster der er blevet taget i at have sex med kordrengene.

Sådan er religion - Tempra

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-11-08 15:01

Citat
Er du racist siden du udtaler dig negativt om muslimer
Hvordan kan man være racist, fordi man forholder sig kritisk til muslimer. Mig bekendt er Islam og deres tilhængere muslimer ikke en race. Du er så dum som et bræt scotersvin. Tag dog og klap i, så er der ingen som opdager hvor småt kørende du er

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-11-08 15:04

Tempra
Citat
Hvis gud endelig findes, så er det ikke en mand, men en kvinde
Det ved man med bestemthed et det ikke passer, fordi så ville gud hedde Gudrun

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 11-11-08 17:30

Så længe at 98% af verdens befolkning ikke kender guds navn og og af den der gør det ikke kan stave til det bør man afskaffe kristendom.
Fed kommentar "Klumme" god ironi.. SSSS
Sørgeligt at sige at 100 åndsvage muslimer ødelægger alt for resten, min faktiske mening er at laver muslimske indvandre lort skal de sendes hjem til det land de kommer fra, om ikke andet så bare sparkes ud af flyvemaskinen, om end uden faldskærm... Der er noget der hedder meneske rettigheder for de danskere der bor her i danmark... Når det er sagt, så bør man henrette alle kristne præster og imamer MV så vi kan få lidt fred.

Religion er noget af det værste der findes..

Kommentar
Fra : Immanueldk

Dato : 25-11-08 09:20

De muslimske lande kan jo bare træde ud, de har deres eget "FN", det hedder Al Quada.

HAHAHAHA, jeg mener det er årets joke :D god humor :P

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-11-08 09:30

Immanueldk

Nu har Kandu opdaget hvor småt kørende du er, så nu behøver du ikke udstille det mere. Grow up Immanueldk , læs lidt bøger i stedet for dit klamme porno, så vil du få en meget bedre fornemmelse af hvordan den virkelige verden er indrettet. Det kunne sikkert også hjælpe på dit sprogbrug

Kommentar
Fra : Immanueldk

Dato : 25-11-08 11:43

"Nu har Kandu opdaget hvor småt kørende du er, så nu behøver du ikke udstille det mere. Grow up Immanueldk , læs lidt bøger i stedet for dit klamme porno, så vil du få en meget bedre fornemmelse af hvordan den virkelige verden er indrettet. Det kunne sikkert også hjælpe på dit sprogbrug"

et de andre indlæg har bare været ærlighed, well vi har ytringsfrihed i landet.
2. Hvad ved du om jeg ikke er PERKER SELV?

3. Siden du skriver jeg skal se porno, måske dig selv der er til porno, jeg har min kæreste, og behøver ikke porno.

4. Jeg er så pisse træt af dumme mennesker, især fra folk som dig der tror du er bedre end andre!

Kommentar
Fra : Immanueldk

Dato : 25-11-08 11:44

og tag lige at læse resten af kommentar, inden du går efter en person røvhul!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-11-08 13:10

Jamen dog lille mand. Nå så du har en kæreste...hvad hedder han? Spørg dog ham, så du ikke behøver spørge dumt på Kandu LOOL Og smut så ud og leg med dine legoklodser http://www.kandu.dk/Spg126441.aspx#1470728

Kommentar
Fra : Steenk1

Dato : 27-12-08 01:22

Jeg synes der er en tiltagende tendens til at udnævne folk som er uenige med en selv til at være dumme eller røvhuller etc.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-12-08 03:08

Hvis du mener tendensen er stigende, så er du rendt ind i den opadgående bølge, i det denne tendens bevæger sig i en bølgekurve afhængig af hvor stupide personerne er, som opløfter deres tåbelige kommentarer og udbrækker deres svar som de endelige. Den slags idioter kommer og går, men har altid været tilstede. Og af og til må de ha en over snuden, så de lige bliver holdt nede, hvor de hører hjemme

Kommentar
Fra : Steenk1

Dato : 28-12-08 02:37

Citat
afhængig af hvor stupide personerne er, som opløfter deres tåbelige kommentarer og udbrækker deres svar som de endelige. Den slags idioter kommer og går, men har altid været tilstede. Og af og til må de ha en over snuden, så de lige bliver holdt nede, hvor de hører hjemme

Du illustrerer meget godt hvad jeg mener med din kommentar. Hvis den ikke er ironisk ment så forstår jeg ikke din irritation over svar der er længe om at blive accepteret.
Hvis du ikke mener at diskussion er en god ting så forstår jeg ikke hvad du laver her ?.

Skal du nå noget ?. Var det ikke nemmere for dig at lade være med at deltage i en specifik tråd hvis det er så stort et problem for dig.
Andre her på sitet har meget travlt med at påvise hvis man ikke har gjort en tråd færdig eller besvaret hurtigt nok.

Lad dog være med at læse tråden hvis det er så pinefuldt at læse andres meninger.

Der findes ikke dumme spørgsmål kun dumme svar.